خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هراس سازمان‌های تبشیری فارسی‌زبان از اقتدار موشکی ایران

به گزارش ادیان نیوز، رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسفندماه سال گذشته، لرزه‌ای بر اندام دشمنان جمهوری اسلامی ایران انداخته است که پس‌لرزه‌های آن هم‌چنان ادامه دارد.
واکنش‌های مقام‌ها و رسانه‌های غربی به این آزمایش نظامی در نوع خود بسیار جالب توجه است و فصل مشترک این موضع‌گیری‌ها، “نگرانی از عملی شدن شعار نوشته شده بر روی موشک‌ها” بود.
شعارِ راهبردی “اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود” -در حالی که مقام معظم رهبری نوید نابودی این رژیم را در آینده‌ای نزدیک داده-، هراس اردوگاه ضد اسلام را تشدید کرده است.
در میان این رسانه‌ها، اما واکنش یک رسانه وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری و صهیونیستی نگاه‌ها را به سمت خود فرا می‌خواند.
بخشی از تارنمای سازمان تبشیری ایلام که به “پروژه ایران ۳۰” نام‌گذاری شده است، به سبک و سیاق مبلغین مسیحی به تحلیل قدرت موشکی ایران پرداخته و به زعم خود کوشیده، به مخاطب القا کند که این رزمایش‌ها سایه جنگ و تحریم را بر سر ایران می‌اندازد؛ همان‌گونه که چند سال پیش نیز چنین بوده است.
پایگاه اینترنتی وابسته به مسیحیت تبشیری در حالی توانمندی‌های نظامی ایران را “تحریک‌آمیز” توصیف و برای پایداری صلح در ایران دعا کرده که هیچ‌گاه به انتشار اخبار مربوط به آزمایش‌های اتمی هم‌پیمانان خود نمی‌پردازد.
با وجود آن‌که سازمان تبشیری ایلام و زیرمجموعه آن یعنی پروژه ایران ۳۰، با پوشش تبلیغات دینی فعالیت می‌کنند، اما حجم قابل توجهی از برنامه‌های آن‌ها در حوزه مسائل سیاسی ایران است.
به‌عنوان نمونه، بخش‌هایی از سایت سازمان مسیحی یاد شده، به پوشش و تحلیل مذاکرات هسته‌ای ایران و معرفی کامل مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد و علاوه بر این‌ها، حمایت از فتنه و آشوب‌های داخلی کشور،  بخش دیگری از مطالب منتشر شده در آن است.
اضافه می‌شود، رسانه‌های وابسته به “سازمان ایلام”، در مورد مسائل داخلی ایران بزرگ‌نمایی کرده و در مواردی دست به جعل و تحریف خبر نیز می‌زنند.
حمایت از زندانیان امنیتی به عنوان اهرم حقوق بشری علیه ایران نیز همواره مورد استفاده پروژه ایران ۳۰ قرار می‌گیرد، به‌طوری‌که همواره خبرهای نادرستی از محکومان امنیتی بر روی خروجی سایت آن قرار می‌گیرد.
از جمله اقدامات این پروژه در قبال جمهوری اسلامی ایران، می‌توان به حمایت از ایجاد و تأسیس کلیساهای غیرقانونی خانگی و تربیت مبلّغ و مبشر با هدف اعزام به ایران اشاره کرد. 
نکته قابل توجه دیگر، انعکاس هماهنگ اخبار مرتبط با ایران، توسط این پروژه، شبکه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب، منافقین و… است؛ به‌گونه‌ای‌که یک خبر مشخص با عناوین مختلف توسط رسانه‌های وابسته به این پروژه و تعدادی ازسایت‌های خبری و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام، مورد پوشش قرار می‌گیرد.
گفتنی است، سرمایه‌گذاری و اهمیت طرح ایران ۳۰ برای فرقه مسیحیت صهیونیستی و سردمداران آن به اندازه‌ای است که از افرادی چون: “راوی زکریا”-نویسنده، رئیس و سخنگوی سازمان تبشیری راوی زکریا-، “جرج وود”- بنیان‌گذار سازمان تبشیری جنبش عمل، جاسوس سازمان سیا، رئیس مجامع جهانی خدا و رئیس سابق تیم اجرایی AG – و “جان کولس”- مدیر سازمان تبشیری نیو واین- از عملکرد آن ابراز رضایت کرده‌اند. 
منبع: انجمن رهپویان هدایت
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.