خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

“امو” فرقه ای سرشار از غم و اندوه بی پایان!

به گزارش ادیان نیوز، “امو” فرقه ای است که شادی را برای طرفدارانش حرام می‌داند فرقه‌ای‌ سرشار از غم اندوه بی‌پایان، این فرقه برخلاف اکثر فرق، مخاطبینش را با شکل ظاهری به دیگران معرفی میکند.
متأسفانه این فرقه ضاله در بین دختران دبیرستانی ایران هم رسوخ پیداکرده و طرفداران امو بیشتر دختران دبیرستانی هستند.
مدل موی سر پیروان امو بلند و به سمت چپ منحرف است به صورتی که روی چشم‌چپ را می‌پوشاند آن‌ها بیشتر طرفدار تنهایی و گوشه‌گیری بوده و با عقایدی هم چون طرد شدن از خانواده و دوستان در حال زندگی هستند.
آنها اعتقاد دارند که تنها یک امو می‌تواند یک اموی را درک کند ،بیشتر این افراد باید به موسیقی های ناراحت‌کننده و ملایم گوش دهند و همچنین از شاد بودن بپرهیزند .آن‌ها بر این اعتقادند که امو ها خیلی پراحساس هستند که البته بسیاری از آن‌ها در این زمینهٔ نقش بازی می‌کنند تا به هم سن سال‌های خود بگویند که من با شما فرق دارم و طرفدار یک سبک غربی هستم ولی همه شما افرادی کاملاً معمولی هستید.
در واقع امو یک ایدئولوژی است تا یک مد، که پیروان آن بیشتر طرف دار خودکشی هستند . اطلاع‌رسانی در این زمینه برای خانواده‌ها بسیار کم است تا با دیدن چنین علائمی بتوانند به فرزندان خود کمک کنند ولی کم‌اطلاعی خانواده یکی از عوامل رشد این فرقه در جامعه می باشد.
منبع: دیده بان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.