خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تا زمانی که ایران هست معامله قرن اجرایی نخواهد شد

به گزارش ادیان نیوز، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت “قولنا و العمل” و شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با شیخ عبد المجید عمار عضو شورای سیاسی حزب الله دیدار کردند.

تا زمانی که محور مقاومت هست، معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد

شیخ احمد قطان گفت: ما در کنار جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم های اقتصادی هستیم و می دانیم که ایران به خاطر حمایت از محور مقاومت و جنبش های مقاومت در فلسطین و لبنان و مستضعفین جهان مورد تحریم قرار گرفته است.

وی افزود: تا زمانی که محور مقاومت و در رأس آن ایران و جنبش های مقاومت در فلسطین هستند، معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد.

کشور ها و ملت های عربی وظیفه دارند در برابر تجاوز آمریکا در کنار ایران باشند

شیخ عبد الرزاق هم خاطرنشان کرد: در این دیدار بر ضرورت وحدت اسلامی میان تمامی اقشار امت، به ویژه در مقابله با پروژه صهیونیستی آمریکایی در منطقه که موسوم به معامله قرن است تاکید شد.

وی افزود: معامله قرن تنها علیه فلسطین و قدس نیست بلکه علیه جهان عربی و اسلامی نیز هست و تمامی ملت های عربی و اسلامی باید متحد شده و با این معامله مقابله کنند.

شیخ عبد الرزاق اشاره کرد: جمهوری اسلامی ایران از تمامی مسائل امت اسلامی دفاع می کند، لذا کشور ها و ملت های عربی وظیفه دارند که در برابر تجاوز آمریکایی صهیونیستی در کنار ایران باشند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.