خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هتل‌های تفلیس در تور تفلیس

هتل بتسیس  (Betsys)

هتل بتسیس که دکوراسیون زیبایی دارد در مرکز تفلیس واقع شده است. این هتل حدود ۲۰ سال است که میزبان گردشگران تور گرجستان است. هتل بتسیس هفت طبقه می‌باشد و در کوه‌پایه متاتسمیندا، منظره‌ی بی‌نظیری از شهر تفلیس را به شما هدیه می‌دهد. در داخل هتل استخر، سونا، باشگاه بدن‌سازی و یک رستوران با غذاهای ملی و بین‌المللی وجود دارد. تمام اتاق‌ها شامل تلویزیون، وسایل حمام و یک مبلمان بسیار خوش‌استایل می‌باشد. صبحانه‌های خوشمزه این هتل نیز در بالکن و یا در کنار استخر سرو می‌شوند. این هتل در فاصله کوتاهی از خیابان روستاولی می‌باشد که در آنجا رستوران‌های بسیار متنوعی را خواهید یافت.

هتل روستاولی (Rustaveli)

این هتل در مرکز شهر تفلیس در تور تفلیس واقع شده و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از تئاتر اپرا و میدان آزادی تفلیس قرار دارد. کلیسای متخی و قلعه ناریکالا نیز در سه کیلومتری این هتل هستند. این هتل دارای پارکینگ خصوصی، خدمات نگهداری و خشک‌شویی است. صبحانه به‌صورت بوفه و وای فای رایگان نیز در این هتل ارائه می‌شوند. علاوه بر این، یک پارکینگ ۲۴ ساعته، خدمات تور/ بلیط نیز برای شما فراهم است.

زپ پالاس (Zp palace)

این هتل چهار ستاره نیز در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و یکی از انتخاب‌های خوب به شمار می‌رود. وای فای رایگان، خدمات اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته در هتل وجود دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر هتل، اتاق‌های مخصوص ماه‌عسل و مجلل است. این هتل به کافه‌ها و رستوران‌های مرکز شهر نزدیک است و ویژگی آن دسترسی به حمل و نقل عمومی در نزدیک هتل می‌باشد.

هتل ریور ساید (River Side)

هتل ریور ساید در متسامیندا و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و امکاناتی از قبیل وای فای، رستوران و تراس برای مهمانان فراهم شده است. همه‌ی اتاق‌ها دارای کولر و تلویزیون با شبکه‌های بین‌المللی هستند و برخی از آن‌ها، اتاق نشیمن نیز دارا می‌باشند. در حمام‌های اختصاصی اتاق‌ها، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی موجود است. علاوه بر آن شما یک محل استراحت مشترک و فروشگاهی برای خرید سوغاتی را در هتل خواهید دید. مورد هیجان‌انگیز دیگری که در این هتل وجود دارد، امکان اجاره دوچرخه می‌باشد.

هتل هالیدی این تفلیس (Holiday Inn Tbilisi)

هتل هالیدی این تفلیس هتلی لوکس است که اقامتی با مکان مدرن، محیطی دوستانه و دسترسی آسان به نقاط مهم شهری را ارائه می‌دهد. امکانات این هتل بی‌نظیر است و ویژگی‌های برجسته بسیاری دارد و بی‌شک اقامتی عالی و پر از خاطرات خوش را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

اتاق‌های مدرن هتل که با وسایل ساده، اما شیک مبله شده، مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون است. در اتاق میز کاری برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا کسانی که برای کارهای تجاری خود به تفلیس سفر می‌کنند ،با راحتی بیشتری به کار خود در این هتل برسند. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی با نمای فوق‌العاده از شهر دارند.

صبحانه روزانه در طیف وسیعی برای مهمانان تهیه می‌شود و همچنین مهمانان می‌توانند به رستوران هتل که دارای طراحی مدرن و شیک است، مراجعه کنند و غذاهای بی‌نظیری را امتحان کنند. گزینه‌های غذاخوری در این هتل بسیار است و مهمانان حتی می‌توانند در شرایط خوب آب و هوایی به رستوران هتل که در فضای باز قرار دارد، بروند و در فضایی سرسبز و خوش‌منظره غذای خود را میل کنند.

به گزارش سفر باتو ، استخری بزرگ و مرکز اسپایی با امکانات عالی به همراه خدمات ماساژ در هتل وجود دارد که انتخابی عالی برای اوقات فراغت مهمانان است و می‌توانند لحظات خوشی را در این فضا با خانواده و دوستان خود تجربه کنند.

ایستگاه متروی پلی تکنیک روبروی هتل واقع شده است. فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس ۲٫۵ کیلومتر، تئاتر روستاوِلی ۲٫۷ کیلومتر، میدان آزادی ۳٫۴ کیلومتر و کوه‌های سرسبز منطقه قفقاز ۱۰ دقیقه با ماشین است. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در ۲۰ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: ۲۶ May Square 1, Saburtalo, 0171 Tbilisi City, Georgia

این هتل ۴ ستاره است و دارای ۲۷۰ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، تراس، اتاق خانواده، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدن‌سازی، ماساژ، کازینو، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، ناهار بسته‌بندی‌شده، خدمات خشک‌شویی و شستشو، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، آسانسور، سرویس روزانه اتاق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی)

سوغات تفلیس؛ آمیزه‌ای از هنرهای سنتی و طعم‌های محلی

هتل ایلیانی (Iliani Hotel)

هتل ایلیانی هتلی ۴ ستاره در تور لحظه آخری تفلیس است که در مرکز تجاری شهر تفلیس قرار گرفته است. هتل یک تراس آفتابگیر دارد که با منظره بی‌نظیر از شهر و اسنک‌هایی که در آن سرو می‌شود، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

اتاق‌ها با فضای بزرگ و دکوری زیبا، محیطی آرام را برای مهمانان فراهم می‌کند و به‌گونه‌ای است که مهمانان حس کنند در خانه خود اقامت دارند. اتاق‌ها دارای حمام، تلویزیون کابلی و اینترنت بی‌سیم هستند.

صبحانه روزانه برای مهمانان با تازه‌ترین محصولات تهیه می‌شود؛ هتل تا دریای Mtkvari حدود ۶۵۰ متر، تا ایستگاه مترو Rustaveli حدود ۷۰۰ متر، تا باغ‌وحش تفلیس ۱ کیلومتر، تا کلیسای Sameba حدود ۳٫۱کیلومتر و تا کلیسای Metekhi حدود ۳٫۳ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به غذا، طبیعت و دوستان محلی در تور تفلیس است.

آدرس: Anjaparidze Street 1, Vera, 0179 Tbilisi City, Georgia

این هتل ۴ ستاره است و دارای ۲۴ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، تراس، اتاق خانواده، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، صبحانه در اتاق، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات خشک‌شویی و شستشو، کرایه خودرو، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، آسانسور، سرویس روزانه اتاق، سوئیت عروس، اتاق وی‌آی‌پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چندزبانه (روسی، انگلیسی، گرجی، آلمانی).

انتهای پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.