خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری دوره مجازی آشنایی، نقد و بررسی فرق و ادیان ویژه طلاب

به گزارش ادیان نیوز – ردنا، دوزه مجازی آشنایی و نقد و بررسی رشته های بهائیت، تصوف، وهابیت و جریان مدعی یمانی از سوی مدیریت فرق و ادیان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برای طلاب برادر و خواهر برگزار می شود.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای حضور در این دوره داشتن ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه های بلندمدت و گذراندن ۱۵۰ واحد درسی برای طلاب سفیران هدایت ویژه برادران و اتمام سطح ۲ ویژه خواهران، یک قطعه عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان است.

امکان حضور در هجرت بلند مدت، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی، امکان عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی و تأییدیه اتمام دوره معادل ۴ واحد درسی است.

ثبت نام در این دوره از ۹ تیرماه ۱۳۹۸ آغاز شده و تا بیست و هفتم همین ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت نام نویسی می توانند به سامانه پیشخوان برخط حوزه های علمیه به نشانی http://login.ismc.ir  مراجعه کنند و طلاب خواهری که نام کاربری در سامانه ندارند، لازم است ابتدا از طریق گزینه احراز هویت در صفحه اول پیشخوان، اقدام به ثبت اطلاعات و دریافت نام کاربری و رمز عبور نمایند.

این دوره از ۲۹ تیرماه تا ۱۷ مردادماه به مدت ۱۸ شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۲۵۵۸۹۰ داخلی ۴۶۶ و ۴۶۷ تماس بگیرید. و یا به اطلاعیه شماره ۱ موجود در قسمت اطلاعیه‌های سایت مبلغان، بخش دین باوران به آدرس مراجعه کنند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.