خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

راز استقرار مرکز تشکیلات بهائیت در اسرائیل چیست؟

به گزارش ادیان نیوز، امام خمینی در جمع مسئولان نظام در مبحث دفاع آمریکا از جاسوسان و متجاوزین به جمهوری اسلامی که در تاریخ ۷/۳/۶۲ ایراد فرمودند، با توجه به صحبت رئیس جمهوری آمریکا، ریگان، مبنی بر استمداد از همه دنیا برای بهائیان توضیح می دهند که همین دفاع نشان از جاسوس بودن آن‌ها و منفعت داشتن بهائیان برای آمریکا داشته است

امام خمینی (ره) مضمون سخن ریگان را که در بعضی از رادیو ها پخش شد را با کنایه این‌گونه بیان کردند: اینها چون مظلومند و جاسوس هم نیستند و به جز مراسم مذهبی به کار دیگری اشتغال ندارند، ایران بخاطر همین مراسم مذهبی‌شان ۲۲ نفر آن‌ها را محکوم به قتل کرده است و لذا، از همه دنیا کمک خواسته و گفته این‌ها جاسوس نیستند و مردمی هستند که دخالت در هیچ کاری ندارند و سپس با جدیت در مورد دلیل این اعدام، امام فرمودند: «ما بخاطر بهائی بود‌نشان حکم به حبس ندادیم اینها، مسائل دارند… بهائی ها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند. یک حزبی که در سابق انگلیس از آن پشتیبانی می‌کرد و حالا هم آمریکا دارد پشتیبانی می‌کند. این ها (بهائیان) هم جاسوس هستند و هم مثل بعضی از مردم دیگر انحرافات عقیدتی دارند، مسأله این است که طرفدار آن‌ها، شما آقای ریگان هستید که دلیلی است که اینها یک وضع خاصی دارند.. نفع رساندن آنها غیر از این می‌تواند باشد که اخبار ما را به آنها بدهند. جاسوسی بکنند؟ بین ملت ایران و دولت ایران با آنها».

در واقع جان کلام بنیانگذار جمهوری اسلامی این بود که دلیل اصلی تقابل با بهائیت-علاوه بر انحرافات عقیده‌ای و اینکه اساساً آنها مذهب نیستند و فرقه‌ای گمراه هستند- جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل است که به واسطه همین آنها (آمریکا و اسرائیل) از بهائیان حمایت می‌کنند. با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، این بازی همچنان هم ادامه دارد و فرقه بهائیت که مقر تشکیلاتی آن در حیفا واقع در فلسطین اشغالی است برای اسرائیل و آمریکا جاسوسی می‌کند و علت اصلی تقابل با این فرقه گمراه همان منویات و دغدغه‌های امام خمینی(ره) است.(۱.صحیفه امام خمینی، ج۱۷،ص۴۵۹٫)

بهائیت، در خدمت اسرائیل جنگ‌طلب

چند روز پیش نتانیاهو نخست‌وزیر کشور جعلی اسرائیل در دیدار با دانشجویان دانشکده امنیت ملی این کشور ادعا کرده: «فعلاً تنها ارتش در جهان که با رژیم ایران مبارزه می‌کند، ارتش اسرائیل است.»

جالب آنکه مرکز اصلی فرقه بهائیت، در همین کشور واقع شده و با حمایت کامل صهیونیست‌ها فعالیت می‌کند. بهائیان هر ۱۹ روز در جلسات تشکیلاتی موسوم به «ضیافت» تمام ارتباطات و فعالیت‌های خود اعم از کارهای تبلیغی یا حتی تعاملات دوستانه را به بالادستی‌ها گزارش می‌دهند، تمام این اطلاعات هم به اسرائیل ارسال می‌شود. جایی که صراحتاً ادعای مبارزه با کشورمان، ایران را دارد.

هرچند بهائیت مدعی است با وجود قرار داشتن مرکز اصلی تشکیلات در سرزمین‌های اشغالی، ارتباطی با سیاست‌مداران آنجا نداشته و فقط از نظر جغرافیایی آنجاست، اما بازدیدهای نتانیاهو از این مرکز و اعضای آن، دم خروس است و دروغ بودن این ادعا را مشخص می‌کند. به این ترتیب بهائیان به طور بالقوه عناصر اطلاعاتی اسرائیل هستند که به راحتی لایه‌های درونی جامعه را رصد کرده و اطلاعاتش را به دشمنان منتقل می‌کنند.

اکنون با وجود شرایط حساس کشورمان و سخنان جنگ‌طلبانه مسئولان اسرائیل، مسلماً مسئولان می‌بایست روی تحرکات این خرده جاسوس‌ها در کشور، حساس باشند. پیش‌تر وقتی به انتقال اطلاعاتی بهائیان به اسرائیل ایراد گرفته می‌شد،‌ ادعا می‌کردند این اطلاعات نه به اسرائیل، که مستقیماً به مرکز اصلی تشکیلات ارسال می‌شود، اما نباید از یاد برد که این تشکیلات، زیر نظر مستقیم مقامات رژیم صهیونیستی، مدام مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

تشکیلات بهائیت به دنبال نفوذ و جاسوسی در ایران

فرقه ضاله بهائیت که به صورت تشکیلاتی فعالیت جاسوسی می کند برای اقدامات خود به دنبال بسترهایی قابل نفوذ می‌گردد.

شورای بیت‌العدل اعظم (مرکز تشکیلات بهائیت) واقع در اسرائیل به وسیله اخباری که از درون کشور توسط بهائیان به آنجا مخابره می‌شود، بسترهایی را تعیین می‌کنند و دستورالعمل ها نیز تحت عنوان پیام‌های بیت‌العدل برای تبلیغ و جاسوسی به بهائیان ابلاغ می‌شود.

در این بیانیه‌ها ماموریت‌های مخرب بهائیان به شیوه‌های مستقیم و غیرمستقیم نوشته شده که از این‌رو باید با توجه به پیشینه این فرقه، پیام‌ها را بررسی نمود.

به عنوان مثال در پیام ۲۸ دسامبر ۲۰۱۰ مجموعه‌ای از برنامه‌های طولانی مدت این فرقه ضاله مطرح شده است. نفوذ در بسترهای روستایی که آگاهی کافی از ساختار این فرقه وجود ندارد، بستری مهم جهت فعالیت‌های فرقه ضاله بهائیت از جمله تبلیغات و جاسوسی عنوان شده است.

اگر چه تشکیلات بهائیت پیام‌ها را برای ـ به اصطلاح- احباء و پیروان در سراسر جهان منتشر و ارسال می‌کند اما پرواضح است که هدف اصلی کشورهای اسلامی بویژه ایران است چرا که بهائیان خاستگاه خود را ایران می‌دانند.

در بسیاری از پیام‌ها و دستورالعمل‌های بیت‌العدل از جمله پیام فوق به بهائیان دستور داده می‌شود تا با نفوذ در روستاها افراد را در تشکیلات اداری این فرقه داخل نمایند و به این واسطه فعالیت‌های فرقه‌ای را وسعت ببخشند.

در بخشی از این پیام آمده است:” الگوی مزبور وقتی در یک نقطه تاسیس گردد به سرعت قابل گسترش به روستاهای متوالی است.” در حقیقت بهائیان روستاها را به عنوان بستری جهت فعالیت انتخاب کرده‌اند و قصد دارند که از آنجا تشکیلات جاسوسی خود را وسعت ببخشند.

این مطالبه و انتظار از نهادهای امنیتی کشور می‌رود که با هوشیاری در خصوص تحرکات این فرقه ضاله و خطرناک، علاوه بر حفظ امنیت و آسایش مردم، از تبلیغات و جذب افراد به این فرقه جلوگیری به عمل بیاورند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.