خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

با اخلالگران وحدت در آذربایجان‌غربی برخورد می‌شود

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر که در سالن کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شده بود، افزود:  این استان رنگین کمان اقوام در کشور است و هرکسی که بخواهد وحدت این مردم را برهم بزند به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ انقلاب است، اظهار داشت: سپاه پاسداران در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با هیچ کسی تعارف ندارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طی چند ماه گذشته متاسفانه شاهد رفتارها و سخنان قوم‌گرایانه از سوی بعضی افراد بودیم که این اصلا برای ما و مسولان استانی قابل قبول نیست و نباید اجازه داد تا بعضی از افراد از اقوام سوء استفاده کنند.

سردار شهسواری افزود: از ترک تا کرد و از شیعه تا سنی از نماینده مجلس تا سایر مسئولان در هر مقام و جایگاهی باشند اگر بخواهد وحدت این استان را خدشه دار کنند، با برخورد قاطع ما روبه رو خواهند شد.

وی اضافه کرد: مردم استان از هر نژاد و قومیتی که باشند در سایه انقلاب با برادری و برابری در کنار هم زندگی می کنند و ما به عنوان حافظ انقلاب بر خود وظیفه می دانیم از این موضع پاسداری کنیم.

انتهای پیام/

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.