خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همایش «هفته حلال آفریقا» برای دومین سال در کیپ تاون برگزار می گردد

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) به نقل از bizcommunity، همایش «هفته حلال آفریقا» با همکاری وزارت توسعه اقتصادی و گردشگری دولت کیپ غربی ، شهر کیپ تاون و وسگرو، برای دومین سال  از ۷-۶ اکتبر در مرکز کنوانسیون های بین المللی شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی برگزار می گردد.

هدف از این همایش تقویت ارتباطات و گفتگوهای تجاری و همچنین برجسته کردن فرصتهایی که در بخش های مختلف حلال از جمله محصولاات خوراکی (غذا، نوشیدنی ها، چاشنی و سس ها دارای گواهینامه حلال) گردشگری حلال، بانکدرای اسلامی، پوشاک اسلامی، فیلم و رسانه های دینی، سرمایه گذاری و فرصت های تجاری در آفریقای جنوبی، آفریقا و دیگر نقاط دنیای اسلام اعلام شده است.

دیوید مانیایر وزیر دارایی و فرصت های اقتصادی در آفریقای جنوبی گفت: انتظار می رود که بازار حلال طی چند سال آینده رشد قابل توجهی داشته باشد ، بنابراین منطقی است که به عنوان منطقه ای که در حال حاضر محصولات حلال تولید می کند ، ما از این فرصت برای رشد اقتصاد خود و ایجاد شغل استفاده می کنیم.

وزیر دارای افزود: به طور تخمینی ۲۰۰ میلیون راند (واحد پول آفریقای جنوبی) نتیجه مسقیم تجاری همایش هفته حلال آفریقا در سال ۲۰۱۸ بود. بنابری غرفه داران و خریداران علاقه مند به ثبت نام در این همایش را تشویق به شرکت می کنم.

پایان خبر/

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.