خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نامگذاری نوزاد دختر به یاد پدرش و مسجدی که در آن کشته شد

ادیان نیوز/ ۵ ماه پس از حملات تروریستی خونین به مساجد کرایست چرچ که منجر به کشته شدن ۵۱ تن شد، مادر حامله، نوزاد دخترش را به دنیا آورد و او را به نام پدرش و مسجدی که در آن کشته شده بود نام گذاری کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، نوزاد دختری که ۵ ماه پس از کشته شدن پدرش در کشتار مسجد کرایست چرچ به دنیا آمد، و بهترین نام یعنی نام پدرش را بر روی او گذاشته اند، هرگز پدرش را نخواهد دید.
محمد عمر فاروق ۳۶ ساله در حمله تروریستی ۱۵ مارس به مساجد شهر کرایست چرچ در مسجد النور نیوزیلند مورد هدف گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.
سنجیده جمال نیها همسر وی در که آن زمان حامله بود و این هفته فرزندشان به دنیا آمد. مادر نام دخترش را نورالعمر گذاشت تا یادگاری از پدرش و همچنین مسجد مورد حمله قرار گرفته باشد.
یک دانشجوی دکترا در دانشگاه کانتربری از زمان این حمله هولناک سرپرستی مادر جوان و یک بیوه بنگلادشی تبار را به عهده گرفته است.

این دانشجو گفت: نیها در سرتاسر زمان زایمان بسیار ناراحت بود و همچنان برای همسرش گریه می کرد. نیوزلند دین بزرگی به این نوزاد کوچک دارد.
گفتنی است آقای فاروق اصلی ترین نان آور خانواده بوده و در شهر کرایست چرچ به عنوان یک جوشکار مشغول به کار بوده است تا اینکه گلوله مهاجم مسجد او را از خانواده اش برای همیشه جدا ساخت. این جوان ۳۶ ساله در میان ۵۱ تن از نمازگزارانی بود که روز جمعه در مساجد النور و مرکز اسلامی لینوود جان  خود را از دست دادند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.