خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله شبانه به مسجد ایست بورن در انگلستان

ادیان نیوز/ یکی از مساجد ساسکس انگلستان مورد حمله شبانه قرار گرفته و هارد درایوهای مربوط به دوربین های امنیتی مداربسته این مسجد ربوده شده و اتاق های آن زیر و رو شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از eastbourneherald، مسجد ایست ‌بورن در ساسکس انگلستان مورد حمله شبانه مهاجمین خرابکار قرار رفت.
این مسجد که در میدان اشفورد قرار دارد در ساعات اولیه روز ۳۱ آگوست هدف خرابکاران قرار گرفت که به اتاق دوربین های مداربسته مسجد حمله کرده و هارددرایو کامپیوترها را ربوده بودند.
یک سخنگوی مسجد در این رابطه گفت: هارد درایوهای مربوط به دوربین های امنیتی مداربسته گم شده اند. اوراق کاری دفتر امام جماعت نیز روی زمین پخش شده بودند. البته آشپزخانه خسارتی ندیده اما به نظر می رسدکه کسی آنجا را نیز تفتیش کرده باشد. به اتاق بخار نیز نفوذ کرده بودند.
این مقام مسجد خاطرنشان کرد که مسجد به روال عادی فعالیتش را ادامه می دهد و برای برپایی نمازهای جماعت مناسب است. وی در ادامه افزود: در ضمن ما از همه می خواهیم که هنگام ورود و خروج در مسجد ، هوشیار و مراقب باشند
سخنگوی مسجد گفت که پلیس ایست بورن از واقع اطلاع پیدا کرده و مسجد یک ارزیابی امنیتی داخلی انجام خواهد داد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.