خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

عزاداری علما و مردم در حرم حضرت زینب (س)

ادیان نیوز/ مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دفتر آیت الله فاضل لنکرانی در شهر زینبیه با حضور علما و اقشار مختلف از پیروان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام قبل از ظهر روزهای ماه محرم برگزار می شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توسط دفتر آیت الله فاضل لنکرانی در شهر زینبیه با حضور علما و اقشار مختلف از پیروان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام قبل از ظهر روزهای ماه محرم برگزار می شود.
قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، نوحه سرایی و سینه زنی و نماز جماعت و ضیافت ناهار حسینی از برنامه های این دهه می باشد.
سخنرانان این مراسم به فضائل و مناقب و اهداف مقدس حضرت امام حسین(ع) پرداخته و اشاره کردند که اقامه عزای امام حسین(ع) ضامن بقای دین می باشد.
دیروز پس از سخنرانی جمعیت عزادار از دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی از میدان حجیره به سوی حرم مطهر حضرت زینب (س) حرکت کردند و در فضای اکنده از حزن و اندوه به نوحه و عزادای پرداختند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.