خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشکر نتانیاهو از دوستان خود در مقابل حزب الله

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه در اظهاراتی از دولت های بحرین و امارات به دلیل محکوم کردن حزب الله لبنان تشکر کرد.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از یدیعوت احرونت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه در اظهاراتی از دولت های بحرین و امارات به دلیل محکوم کردن حزب الله لبنان تشکر کرد.

 

نتانیاهو در نشست هفتگی کابینه خود گفت: من از اظهارات وزیر امور خارجه بحرین و امارات متحده عربی علیه تجاوز حزب الله استقبال می کنم. آنها دولت لبنان را نیز محکوم کردند که به حزب الله اجازه می دهد علیه اسرائیل اقدام کند. به نظر می رسد روزهای آمدن مسیح است ، اما به نظر می رسد تغییرات اساسی در خاورمیانه در حال رخداد است.

 

خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین  روز یکشنبه در توییتر خود نوشت: تجاوز یک کشور علیه دیگری توسط قوانین بین المللی ممنوع است. کشوری که این نبردها و به خطر افتادن مردمش را مشاهده می کند کشوری است که مسئولیت و تعهد خود را در قبال مردمش اجرا نمی کند.

 

در همین حال  انور گرگاش ، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی ، خاطرنشان کرد: تصمیم برای ایجاد جنگ ، صلح یا ثبات باید تصمیم دولت باشد.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.