خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله پهبادهای اسرائیلی به پایگاه حشد شعبی

جنبش حشد شعبی در بیانیه خود که توسط سایت عربی۲۴ منتشر شد اعلام کرد که دو پهباد اسرائیلی از پایگاهی در ۱۵ کیلومتری مرز عراق وارد حریم هوایی این کشور شده است.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، نیروی مقاومت مردمی عراق موسوم به حشد شعبی در بیانیه ای رسمی رژیم صهیونیستی را  عامل اصلی حمله به پایگاه خود در فرمانداری استان القائم در غرب عراق اعلام کرد.

 

جنبش حشد شعبی در بیانیه خود که توسط سایت عربی۲۴ منتشر شد اعلام کرد که دو پهباد اسرائیلی از پایگاهی در ۱۵ کیلومتری مرز عراق وارد حریم هوایی این کشور شده است و پایگاه های نظامی عراقی ها را بمباران کرد.

 

پیش از این حشد شعبی دستور تشکیل نیروی هوایی برای محافظت از کشور در برابر حملات پهپادهای اسرائیلی را صادر کرده بود. طی سندی که به امضای معاون حشد شعبی ابو مهدی المحندیس رسید بر اساس دستور شماره دیوانی شماره (۷۹) سال ۲۰۱۴ نیروهای حشد شعبی برای محافظت از مردم عراق باید به نیروی هوایی مجهز شوند.

 

در هفته های گذشته پهبادهای صهیونیستی بارها به خاک کشورهای عراق، لبنان و سوریه حمله کردند. صهیونیستها در ماه های گذشته چندین پایگاه نیروهای حشد شعبی را مورد هدف قرار داده است.

 

جنبش حشد شعبی می گوید مرحله چهارم عملیات ضد تروریستی خود را در غرب کشور به زودی آغاز خواهد کرد و حملات این چنین اراده نیروهای مقاومت را تضعیف نخواهد کرد.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.