خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تمام گزینه‌های مقاومت مردم عراق روی میز است

یک نماینده برجسته پارلمان عراق همه گزینه های ممکن برای پاسخ نیروهای عراقی به حملات احتمالی صهیونیستها علیه مواضع حشد شعبی روی میز است.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، به گفته یک نماینده برجسته پارلمان عراق  همه گزینه های ممکن برای پاسخ نیروهای عراقی به حملات احتمالی صهیونیستها علیه مواضع حشد شعبی روی میز است. در هفته های اخیر پهبادهای صهیونیستی بعضی پایگاه های نیروهای مقاومت در عراق را مورد هدف قرار داده اند.

 

احمد الاسدی نماینده پارلمان عراق و سخنگوی جنبش فتح این کشور روز شنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان گفت: حملات اخیر صهیونیستها نوعی اعلان جنگ به عراق است و ما برای پاسخ حاضر هستیم.

 

این قانونگذار با بیان اینکه عراق اسرائیل را به عنوان یک اشغالگر و دشمن خود تلقی می کند ، افزود: هیچ نیرویی نمی تواند جلوی مقاومت عراق در مقابل داعش را بگیرد. تحلیلگران بر این باور هستند که صهیونیستها برای تقویت مجدد تروریست های داعش پایگاه های حشد شعبی را هدف قرار می دهند.

 

اسدی نیز مجهز شدن نیروهای حشد شعبی به پدافند هوایی را تایید کرد و گفت: حشد شعبی بخشی از نیروهای ارتش عراق محسوب می شود و حمله به آن به معنای حمله به عراق و مردم این کشور است.

 

این نماینده پارلمان عراق در مورد نقش ایران در عراق گفت: ایران نقش اساسی در تضمین ثبات منطقه ای دارد.

 

الاسدی با اشاره به سفر مقتدی صدر به تهران گفت: به عنوان بخشی از مقاومت ، ما خوشحالیم که صدر را در کنار رهبر انقلاب اسلامی آیت الله سید علی خامنه ای و سرلشکر قاسم سلیمانی می بینیم.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.