خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

گردهمایی بین‌المللی مسلمانان در روسیه

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه آیت‌الله تسخیری، به دعوت راویل عین‌الدین، مفتی اعظم و رییس اداره مسلمانان روسیه در گردهمایی بین‌المللی مسلمانان در روسیه حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه آیت‌الله تسخیری، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام در گردهمایی بین‌المللی مسلمانان در روسیه حضور یافتند.
این گردهمایی صبح امروز (اول مهرماه) با حضور بیش از ۵۰۰ تن از علماء و شخصیت‌های برجسته مذهبی از ۴۲ کشور اسلامی در مسجد جامع مسکو آغاز شد.
این گردهمایی به دعوت راویل عین‌الدین، مفتی اعظم و رییس اداره مسلمانان روسیه و در یکصد و پانزدهمین سال ساخت مسجد جامع پایتخت روسیه برگزار می شود.
آیت‌الله تسخیری و ابراهیمی‌ترکمان همچنین روز سه‌شنبه (دوم مهرماه) در همایش بین‌المللی «اسلام در جهان فراگیر» که با حضور مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی کشورهای اسلامی برگزار می‌شود، شرکت و درباره راه‌های وحدت و یکپارچگی مسلمانان برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام سخنرانی خواهند کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.