خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشجویان ادیان مختلف در دانشگاه مریلیند، ۲۰ هزار وعده غذایی به نیازمندان دادند

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)، اعضای انجمن اسلامی دانشگاه مریلند به طور داوطلبانه با دانشجویان سایر ادیان و اقلیت ها برای بسته بندی و تهیه ۲۰ هزار وعده غذایی برای خانواده های نیازمند ، داوطلب شدند.

عدنان ضابر رئیس پیشین انجمن اسلامی دانشگاه مریلند در این باره گفت: کسانی که این بسته ها را تهیه می کنند ما را از نزدیک نخواهند دید تا فرصتی برای تشکر داشته باشند، علاوه بر این این کیسه های کوچک مرغ و سبزیجات چیز مهمی نیست، همین که شادی و لبخندی بر لب شخص دیگری بیاورد برای ما مایه خوشحالی و افتخار است.

صابر یکی از حدود ۱۵۰ داوطلب دانشجویی بود که عصر سه شنبه در داخل کلیسای یادبود دانشگاه مریلند جمع شدند تا بیش از ۲۰،۰۰۰ وعده غذایی را برای خانواده های نیازمند منطقه واشنگتن دی سی آماده سازی کنند.

وعده های غذایی بسته بندی شده ، شامل برنج ، سویا ، سبزیجات خشک ، ویتامین ها و مواد معدنی خشک بوده و این بسته ها به به بانک های مواد غذایی محلی (که نیازمندان می توانند از آن ها غذا دریافت کنند) در واشنگتن دی سی، ، و همچنین به شهرهای پرنس جورج و مونتگومری ارسال می شوند.

ضابر دانشجوی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر در این رابطه افزود: مهم است که دانشجویان با ایمان و دانشجویان از ادیان و پیشینه های مختلف برای یک هدف مشترک متحد شوند و این رویداد را یک تجربه همگانی بدانند.

گفتنی است جمعی از داوطلبان از سازمان «مریلند حلال» و موسسه «مبارزه با گرسنگی ترپ» نیز آنان را همراهی کنند. در سال جاری موسسه «مبارزه با گرسنگی ترپ» بیش از ۳۵۰ هزار وعده غذایی را بسته بندی کرده است از زمان آغاز فعالیتش در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳ میلیون وعده غذایی به نیازمندان داده است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.