خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازدید پیروان ادیان مختلف از مسجدی در دوبی / بازیگر مشهور هندی از مسجد جمیرا دیدن کرد

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)؛ گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « travel.manoramaonline »،مسجد «جمیرا» در دوبی اجازه ورود هر شخصی از هر دین و مذهب و از هر کجای جهان را برای بازدید از این مسجد می دهد.

نه تنها اجازه ورود به مسجد جمیرا به همه افراد از هر دین و مذهبی داده می شود بلکه تورهای همراه با راهنما برای آنها گذاشته می شود.

این تورهای ۷۵ دقیقه ای شامل توضیح درباره سبک های زندگی،فرهنگ ها و سنت های عربی و اسلامی و همچنین برگزاری نمایشگاه هایی برای نشان دادن هنرهای سنتی و صنایع دستی است.

«رشمی سومان»،بازیگر تلویزیونی مشهور هندی که اکنون در دوبی به سر می برد به عنوان بخشی از یک تور باز از مسجد جمیرا بازدید کرد .

او با انتشار یک فیلم ویدئویی،تجربیات خود از اولین ورودش به یک مسجد را با دیگران در میان گذاشته است.

اگرچه سومان از بسیاری از کلیساها و معابد بازدید کرده است اما این اولین بازدید او از یک مسجد بود و هیجانی که در بازدید از این مسجد داشته در کلماتش مشخص است.

سومان ویدئوهای خود در بازدید از مسجد را به طور مرتب برای طرفداران خود ارسال می کند.

به گفته سومان،بسیاری از افرادی که در دوبی زندگی می کنند از تور مسجد جمیرا بی اطلاع هستند.

این بازیگر هندی به همه افرادی که در دوبی زندگی می کنند یا به آنجا سفر می کنند توصیه کرد که حداقل یک بار از این مسجد بازدید کنند.

پایان پیام/ م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.