خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همه شهروندان با هر دین و قومیتی، باید امنیت داشته باشند

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ سردار حسین رحیمی در دیدار با نمایندگان ادیان توحیدی با اشاره به اینکه برای توسعه ایران عزیزمان همه باید دست در دست یکدیگر با وحدت، همدلی و اخوت گام‌های بلندی را برداریم ، بیان داشت: دیدار با نمایندگان ادیان توحیدی برای ما لذت بخش است.

وی افزود: به این مهم واقف هستیم که دشمن به شدت از وحدت و همدلی ما ناراحت است از این رو از کوچک ترین اتفاق ها برای خدشه زدن به این همدلی و هم افزایی استفاده می کند.رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: کشور ما مهد ادیان، اقوام و قبایل مختلف است که در کنار هم و با اخوت و همدلی به نیکی زندگی می کنند.

وی افزود: بر اساس قانون اساسی و همچنین با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری همه ادیان توحیدی، محترم هستند و باید به آنها احترام گذاشته شود و نباید بین آنها فرق گذاشته شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس متولی نظم و امنیت است و نظم و امنیت نیاز اساسی پیشرفت و توسعه محسوب می شود، بیان کرد: فرقی نمی کند شهروندان ما وابسته به کدام قوم و طایفه ودینی هستند بلکه همه افراد فارغ از دین قومیت و زبان و رنگ باید از امنیت و آرامش برخوردار باشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: همه ادیان الهی دارای اعتبار و جایگاه و قداست خاصی هستند چنانچه بارها شاهد بوده ایم که مقام معظم رهبری با حضور در منزل شهدای اقلیت های دینی چگونه این عزیزان را در مورد تکریم و احترام قرار دادند.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که تحت زعامت و رهبری مرجع و فقیه عالیقدر زندگی می کنیم، عنوان داشت: دشمن از اتحاد و انسجام ما ناراحت است و برای ایجاد تفرقه و شکاف در این اتحاد سرمایه‌گذاری‌های کلان کرده است که تاکنون توفیق به دست نیاورده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه برای عرض ارادت در جمع شما حاضر هستیم، بیان کرد: ۴۰ سال است که در محاصره سیاسی اقتصادی و توطئه های مختلف دشمنان هستیم، از این رو لازم است آگاهانه مراقبت کنیم و همچون خانواده ای در کمال و محبت و همدلی در کنار هم باشیم.

منبع: خبرآنلاین

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.