خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تشرف علمای اهل سنت بنگلادش به حرم مطهر رضوی

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ این گروه که شامل ۲۲ نفر از علمای اهل سنت بنگلادش بودند صبح امروز به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و از موزه مرکزی و موزه قرآن این آستان مقدس بازدید کردند.

محمد علی نوازخان سرپرست این گروه در حاشیه این تشرف به خبرنگار ما گفت: حرم مطهر امام رضا(ع) ملجاء و پناهگاه همه محبان اهل بیت(ع) در سراسر دنیا است و این محبت تنها متعلق به شیعیان نیست.

وی تصریح کرد: کشور بنگلادش حدود ۱۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد که تعداد زیادی از این جمعیت از محبان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند و در ایام محرم و صفر در حسینیه‌ها مراسم عزاداری و سوگواری برگزار می‌کنند.

معاون فرهنگی موسسه سیدالشهدا(ع) بنگلادش افزود: مسلمانان اهل سنت بنگلادش همیشه مشتاق زیارت امام رضا(ع) هستند و ارادت بسیاری به ساحت مقدس این امام رئوف دارند.

وی اظهار کرد: معنویتی که در حرم امام رضا(ع) وجود دارد هر کسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در این حرم مطهر زائر احساس می‌کند در پناه امام رضا(ع) قرار دارد و به همین خاطر احساس آرامش و امنیت می‌کند.

نوازخان در ادامه به برنامه بازدید گروه از مرکز موزه‌های آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: در این موزه‌ها آثار ارزشمندی وجود دارد که نشانه فرهنگ و تمدن کشور ایران است و در موزه استاد فرشچیان آثار هنری بسیار زیبایی به نمایش گذاشته شده است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.