خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مراسم میان ادیانی به مناسبت ۱۰ سال فعالیت مسجد وودلندز آمریکا

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ مسجد وودلندز در ایالت تگزاس آمریکا، جشن ده سالگی فعالیت هایش را برگزار کرده و در روز ۱۸ اکتبر از اعضای جامعه، مردم و غیرمسلمانان دعوت کرده تا رشد و توسعه این مسجد را پس از ۱۰ سال تلاش و پیگیری شاهد باشند.

ساختمان این مسجد ۱۰ سال پیش ساخته شد و هم اکنون نزدیک به ۳۰۰ عضو دائمی دارد.

محمد ریحابی امام جماعت مسجد در ایمیلی به خبرنگاران گفت: هدف ما از برگزاری جشن ده سالگی مسجد، نگاهی به عقب و گرامیداشت دستاوردها و تجلیل از فعالیت ها و خدمات مسلمانان است. با خانواده ها و دوستان در این مراسم شرکت کنید، جامعه اسلامی وودلند را را بهتر بشناسید و با ما این روز را جشن بگیرید.

با گذشت سال ها ، جامعه مسلمانان در وودلندز به رشد خود ادامه داده است و مسلمانان می گویند که انتظار دارند جمعیت شان در ۱۰ سال آینده دو برابر شود.

مراسم قرار است از ساعت ۷ بعد از ظهر در مرکز اسلامی الانصار برگزار شود. گفتنی است این نخستین باری نیست که این مسجد درهایش را به روی جامعه بزرگتر و غیرمسلمان می گشاید. در ماه مارس نیز پس از حملات تروریستی نیوزیلند، مسجد وودلندز با برگزاری روز درهای باز، یک مراسم میان ادیانی برگزار کرده و حدود ۳۰۰ نفر در این رویداد شرکت کردند.

ریحابی متولد سوریه، هم اکنون با همسر و ۴ فرزندش در وودلندز زندگی کرده و دکترای مطالعات اسلامی و مطالعات علمی ادبیات عرب از دانشگاه دمشق دارد.

وی که در سال ۲۰۱۷ به عنوان امام جماعت مسجد منتخب شد در این باره اهداف پیش روی مسجد گفت: چشم انداز ما به عنوان یک سازمان، ایجاد تفاهم، ارتباط و درک متقابل میان مسلمانان و جامعه هیوستون در تگزاس است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.