خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

استقبال مرکز اسلامی کویت در آمریکا از غیرمسلمانان

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ مرکز اسلامی کویت در شهر اودن در ایالت یوتای آمریکا روز شنبه با هدف تقویت روابط با جامعه و غیرمسلمانان میزبان مراسم درهای باز خواهد بود.

در این مراسم از تمامی مردم و همسایگان خواسته شده در این رویداد شرکت داشته باشند و سخنرانان دینی، اعضای هیات علمی دانشگاه کویت و یک مدیر ارشد مسجد بزرگ کویت نیز برای سخنرانی در این جمع دعوت شده اند.

محمد التیگار رئیس شورای امنا و سرپرست مرکز اسلامی واقع در جنوب اودن گفت: ایده این است که همسایگان مسلمان و غیرمسلمان همدیگر را بشناسند و درک کنند که از کجا می آیند. بسیاری از مردم نمی دانند ما چه کسی هستیم. خوب است که مردم ما و ما را بشناسند و ما نیز با آن ها بیشتر آشنا بشویم.

التیگار گفت: بسته به اینکه مراسم چگونه پیش برود و در صورتی که با استقبال عمومی روبرو باشد، قصد داریم در آینده نیز چنین رویدادهایی برگزار کنیم.

این مرکز اسلامی ماه مارس گذشته، برای نشان دادن حمایت از قربانیان حملات تروریستی به مساجد شهر کرایست چرچ در نیوزیلند، مراسم دعای شبانه برگزار کرد و پیشوایان مسلمان در این مراسم از اهمیت انسانیت از دیدگاه اسلامی صحبت کردند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.