خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضور ریاست دانشگاه در مراسم سالگرد تولد گورو نانک بنیان‌گذار آیین سیکهـ

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در سفر خود به هند در مراسم پانصد و پنجاهمین سالگرد تولد گورو نانک بنیان‌گذار آیین سیکهـ شرکت کرد.

وی در این سفر که یکشنبه ۱۹ آبان آغاز و تا جمعه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ ادامه دارد، با سروزیر ایالت پنجاب نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب در بخش دیگری از سفر خود به هند، با رهبر دینی آیین سیکهـ دیدار کرد. رهبر دینی آیین سیکهـ در این دیدار با تقدیم هدایایی به ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب از تلاش‌های وی در راستای گفت‌وگوی ادیان تقدیر کرد.

حضور ریاست دانشگاه در مراسم سالگرد تولد گورو نانک

دیدار با رئیس دانشگاه پتی‌یالا ایالت پنجاب، دیدار با دکتر محمد حبیب رئیس دپارتمان ادیان این دانشگاه از جمله برنامه‌های ریاست دانشگاه در این سفر بود. گفتنی است دکتر محمد حبیب رئیس دپارتمان ادیان دانشگاه پتی‌یالا پیش‌تر به عنوان فرصت مطالعاتی مدت سه ماه در دانشگاه ادیان و مذاهب به تحقیق و پژوهش اشتغال داشت.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در سومین روز از سفر خود به هند با سید مفضل سیف‌الدین رهبر بُهره‌های جهان دیدار کرد. رهبر بهره‌های جهان در این دیدار هدایایی به هیئت ایرانی تقدیم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب نیز از سید مفضل سیف‌الدین برای سفر به ایران دعوت کرد.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.