خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در محکومیت اقدامات تروریستی اخیر

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در محکومیت حوادث تروریستی اخیر که مقارن با تولد حضرت عیسی علیه السلام صورت گرفته، بیانیه ای منتشر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

کشته و مجروح شدن صدها انسان بیگناه در افغانستان، یمن، بورکینافاسو، نیجریه و سومالی، مقارن با سالروز تولد حضرت عیسی علیه السلام پیامبر مهربانی بار دیگر اثبات می  کند که تروریسم با هرعنوان و مرامی که باشد همچون ابزاری در تامین منافع نظام سلطه بوده و از هیچ جنایتی در این مسیر با سوء استفاده از مقدسات، ابایی ندارد.

فجایع یاد شده در چند روز اخیراز آسیا تا افریقا، بار دیگر اثبات نمود، هیچ یک از گروههای تروریستی اعتقاد و ارتباطی به ادیان نداشته و ادیان تنها دستاویزی برای فریب جامعه و افکار عمومی بوده و مورد سوءاستفاده و جعل آنها قرار می گیرد.

ریشه های ناامنی و نسل کشی و آواره سازی واقدامات جنایتکارانه در جهان امروز را باید در برنامه های نظم نوین جهانی جستجو نمود. نظام سلطه با هدف تسلط بر منابع استراتژیک همچون نفت و رونق بخشی به صنعت تسلیحاتی و جلوگیری از پیشرفت و ترقی در جوامع در حال توسعه جهان، به تجدید حیات و گسترش تروریسم روی می آورد و در این میان آسیا و افریقا مرکز ثقل این چپاول می باشند.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، ضمن ابراز همدردی با تمامی آسیب دیدگان در افغانستان، یمن، بورکینافاسو، نیجریه و سومالی و آرزوی سلامتی برای مجروحان، از نخبگان این کشورها و رهبران ادیان می خواهد تا با روشنگری و توجیه افکار عمومی، از سوءاستفاده تروریسم از ادیان جلوگیری نموده، تا انزوای تروریسم در آسیا و افریقا را شاهد باشیم و آرزومندیم قبل از کریسمس سال جدید غلبه بر این معضل خانمانسوز را جشن بگیریم.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.