خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سپهبد قاسم سلیمانی؛ شیرمرد میدان مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری مذهبی آسمانی شد

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، فرمانده نیروی قدس سپاه، حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت، بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی راکتی بالگردهای آمریکایی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی به شهادت رسید.

تحلیلی خبری ردنا (ادیان نیوز) نیز شهادت سردار بزرگ مدافع امنیت و ایمان و بزرگمرد مبارزه با تروریسم، خشونت و افراطی‌گری مذهبی را به همه پیروان ادیان و اقلیت‎‌های دینی و مذهبی داخل و خارج ایران، تبریک و تهنیت می گوید و برای ایشان و دیگر شهدای این حادثه تروریستی مغفرت و رضوان الهی را طلب می کند. بی شک، این اقدام سفیهانه ترامپ سبب متشنج شدن اوضاع منطقه و جهان می‌شود و احتمال درگیری‌های تازه در خاورمیانه را افزایش می‌دهد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از چهره‌های مطرح بین المللی و اثرگذار در مهار تروریسم و افراطی‌گری مذهبی بود. او که فرمانده کهنه‌کار نیروی قدس سپاه پاسداران و قدرتمندترین ژنرال خاورمیانه بود، نقش بی همتایی در پایان یافتن سلطه ددمنشانه داعش (حکومت اسلامی عراق و شام) داشت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه‌ سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره‌ نابودی داعش فرمودند: شما با متلاشی ساختن توده‌ی سرطانی و مهلک داعش نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه‌ی ملتها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید. (مشاهده متن کامل پاسخ رهبری)

شایان ذکر است صدور فرمان ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی، به دستور شخص دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا آن هم بدون طرح در کنگره، نه تنها به معنای دامن زدن و تشدید رفتارهای تروریستی در منطقه و جهان است که این اقدام به معنای اعلان رسمی مجددِ تلاش برای ناامن‌سازی منطقه و گسترش ناآرامی ها و تنش ها در خاورمیانه است.

یاد و خاطره این شهید والامقام، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این حادثه را بزرگ می داریم.

تحلیلی خبری ردنا (ادیان نیوز)

جمعه سیزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸

پایان پیام/

 

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.