خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دیدار مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران با خلیفه ارامنه تهران

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، به مناسبت اعیاد سال جدید و میلاد عیسی مسیح دکتر نظریان رئیس اداره کل آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران و جمعی از مسئولان این اداره با همراهی مدیران مدارس “ارس” و “گوهر” ارامنه تهران با حضور در خلیفه گری ارامنه تهران با اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان دیدار کردند.

در این دیدار که در آن مهندس نورایر آرامیان رئیس شورای خلیفه گری و آلفرد کاراپطیان رئیس شورای آموزش خلیفه گری ارامنه تهران نیز حضور داشتند اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان پس از عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی تاکید کرد: در منطقه شاهد رویدادهای تلخی هستیم که دلیل آن افزایش حس خود بزرگ بینی، غرور و نفع پرستی میان انسان ها است.

خلیفه ارامنه تهران همچنین با اشاره به این موضوع که میلاد عیسی مسیح نماد احیای صلح است افزود: تنها در سایه صلح می توان به امور رسیدگی کرد. آموزش و تربیت نسل جدید یکی از خطیرترین، مهم ترین و حساس ترین امور است و شما این مسئولیت را بر عهده گرفته اید و ما بسیار خوشحالیم که افرادی صالح و مهربان همچون شما این وظیفه را برعهده دارند.

خلیفه ارامنه تهران همچنین بر نقش مهم ریاست اداره کل در رسیدگی به امور مدارس ارامنه تاکید کرد.

در این دیدار رئیس کل اداره آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران ضمن تبریک اعیاد سال جدید و میلاد عیسی مسیح به موضوع شهادت سردار قاسم سلیمانی پرداخته و اقدام جنایتکارانه آمریکا را محکوم کرد. وی همچنین با اشاره به رسالت مهم وزارت آموزش و پرورش در تربیت نسل جدید از نقش مدارس ارامنه در این زمینه تقدیر و قدردانی کرد.

در پایان این دیدار نمایندگان شورای آموزش خلیفه گری ارامنه تهران با طرح برخی از مشکلات در جهت رفع آن ها در سایه همکاری و تفاهم متقابل ابراز امیدواری کردند.

پایان پیام / ص

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.