خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رییس انجمن آشوریان ارومیه: شرکت در انتخابات معادلات دشمن را برهم می‌زند

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)، «استانلی سیمونز» روز یکشنبه با تاکید بر ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات، افزود: ما ایرانی هستیم و به این خاک تعلق داریم؛ هرکس ایران را می‌خواهد باید در انتخابات شرکت کند و این مشارکت را رسالت اصلی خود بداند.

وی اظهار داشت: ما نسبت به سرزمین و کشور خود وظیفه بزرگی بر عهده داریم و کسی نمی‌تواند خارج از مرزهای جمهوری اسلامی و از آن‌سوی مرزها برای ما تکلیف تعیین کند یا دستوری بدهد.

وی با بیان اینکه آشوریان ارومیه همانند دوره‌های گذشته این بار نیز در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند، اضافه کرد: مشارکت باشکوه اقوام و پیروان ادیان ایرانی در انتخابات عشق ملت ایران به کشور، رهبر و انقلاب را به جهان نشان خواهد داد.

«سیمونز» ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تمام دسیسه‌ها و ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی را بی‌اثر می‌کند و فرصت هرگونه بهانه را از دست آنان می‌گیرد.

رییس انجمن آشوریان ارومیه بیان کرد: شرکت گسترده در انتخابات دموکراسی موجود در کشور را به جهانیان نشان می‌دهد و مهمتر از آن این دموکراسی می‌تواند کشور را از هرگزندی مصون کند.

وی افزود: رای ندادن و به بهانه وجود برخی مشکلات پای صندوق‌های رای نرفتن دستاویزی برای دشمنان این مرز و بوم فراهم کرده و زمینه را برای سوء استفاده آنان فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: با تحریم انتخابات و رای ندادن نه تنها کمکی به حل مشکلات موجود جامعه نمی‌شود بلکه بهانه‌ای به دست استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل داده می‌شود.

رییس انجمن آشوریان ارومیه اضافه کرد: دشمنان تصور می‌کنند که مشارکت مردم پس از وقوع حوادث اخیر در سطح کشور، کم‌رنگ خواهد شد اما ملت ایران آگاه‌تر از آن هستند که در مسیر خواست دشمنان قرار گیرند.

جامعه مسیحیان ارومیه شامل آشوریان و ارامنه طی ۴۰ سال اخیر در صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضور پررنگی داشته‌اند و هرکدام از آنها یک نماینده مجزا در مجلس شورای اسلامی دارند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.