خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

با بهترین مرجع خرید تور ترکیه در نوروز ۹۹ آشنا شوید

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان‌نیوز)، از جمله کشورهایی که در فصل بهار می توانید به آن سفر کنید، ترکیه می باشد. چرا که شهرهای ترکیه در فصل بهار آب و هوای خوبی در مقایسه با فصل های دیگر داشته و از این رو می تواند سفر خاطره انگیزی را برای شما رقم زند. حال نیز که به فصل بهار و به دنبال آن تعطیلات نوروزی نزدیک هستیم، بهتر است که جهت سفر به این کشور محبوب و پر جاذبه آماده شوید. از آنجا که فرصت زیادی تا عید باقی نمانده و دیگران نیز مانند شما به فکر سفر نوروزی هستند، ممکن است قادر به رزرو بلیت و یا هتل مناسب نباشید. به همین خاطر عاقلانه است که از طریق خرید تور اقدام نمایید تا کارهایتان با ثبات بیشتری به انجام برسند.

در این راستا باید از طریق یک آژانس گردشگری معتبر که قابل اطمینان باشد، اقدام نمایید. سلام پرواز از جمله آژانس های گردشگری است که با خیال راحت می توانید روند انجام مراحل سفر خود را از طریق آن دنبال کنید. با این کار دیگر نگران از دست دادن بلیت و اتاق هتل و… نخواهید بود و فقط وقت خود را صرف لذت بردن از تعطیلات نوروزی و سفرتان می کنید. جدا از اینها سلام پرواز در هزینه های سفر به نفع شما عمل کرده و با مدیریت خود سبب می شود تا هزینه ای به مراتب کمتر از آنچه را که تصور می کردید، در سفر به ترکیه متقبل شوید. این مجموعه در پکیج های نوروزی بهترین هتل های ۳ تا ۵ ستاره را شامل می شوند و همین طور هم پروازهای ایرانی و هم پروازهای خارجی به ترکیه را پوشش می دهند. مهم ترین نکته این است که سلام پرواز خودش یک برکزار کننده مستقیم تور است و حتی بسیاری از سایت ها و شرکت های دیگر گردشگری از این مجموعه تور تهیه می کنند. بنابراین با مراجعه به آن در حقیقت به یک مرجع گردشگری تور ترکیه دست پیدا کرده اید.  حال سوالی که در این میان مطرح می شود، این است که قصد سفر به کدام یک از شهرهای ترکیه را دارید؟ اگر پاسخ دقیقی برای این سوال ندارید، بهتر است که در ادامه با ویژگی های شهرهای مطرح ترکیه آشنا شوید تا از این طریق تصمیم گیری برایتان آسان تر شود.

آشنایی با آنتالیا

آنتالیا از جمله شهرهای ساحلی است که همه ساله گردشگران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سمت خود جذب می کند. تفریحات آبی آن در کنار غذاهای دریایی لذیذ باعث می شوند تا سفر به آنتالیا خاطره انگیز و به یادماندنی شود. به همین خاطر اگر قدم زدن در شن های ساحلی و شنیدن صدای آرامشبخش موج های دریا برایتان لذت بخش است، حتما تور آنتالیا نوروز ۹۹ سلام پرواز را برای تعطیلات پیش رو انتخاب کنید. به خصوص که هوای آنجا در فصل بهار فوق العاده خواهد بود. شاید بهترین آب و هوای آنتالیا در طول سال به فصل بهار مربوط باشد. چرا که در دیگر فصل ها هوا بشدت گرم و یا سرد است و از طرفی بارش های باران گاها می تواند آزار دهنده جلوه کند. به همین خاطر در چنین شرایطی امکان بهره گیری از تفریحات آبی نیز وجود نخواهد داشت.

آشنایی با استانبول

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به بناهای تاریخی و اماکن گردشگری علاقه زیادی دارید، استانبول بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. چرا که آثار تاریخی، عمارت ها و مساجد متعدد موجود در این شهر به اندازه کافی رضایت شما را جلب خواهند کرد. به طوری که ممکن است مجبور شوید برای بازدید از تمامی آنها وقت زیادی را صرف کنید. زیرا معماری های منحصر به فرد هر یک از آنها به شما این اجازه را نمی دهد که به سادگی از کنار آنها بگذرید و یا از بازدید برخی آنها صرف نظر کنید. در کنار جاذبه های گردشگری، استانبول دارای بازارهای مختلف برای خریدهای گوناگون می باشد. به طوری که بسیاری از افراد تنها به قصد خرید انواع پوشاک و… به این شهر زیبا سفر می کنند. چرا که بازارهای آن هم از تنوع خوبی برخوردار بوده و هم اینکه قیمت ها بشدت مناسب و ایده آل می باشند. پس بهتر است که فرصت را از دست نداده و با انتخاب تور استانبول نوروز ۹۹ تجربه ای تکرار نشدنی را از آن خود کنید.

آشنایی با کوش آداسی

کوش آداسی نیز همانند آنتالیا یک شهر ساحلی محسوب می شود. اگر به دنبال آب و هوایی فوق العاده و متفاوت هستید، باید بدانید که کوش آداسی شهری است که دارای چنین ویژگی‌ای می باشد. نکته ای که در این میان وجود دارد، این است که کوش آداسی در کنار تفریحات ساحلی دارای جاذبه های گردشگری چون خانه مریم مقدس، قلعه و… نیز می باشد. یعنی هم می توانید از تفریحات آبی آن لذت ببرید و هم اینکه از بناهای تاریخی آن دیدن نمایید. همچنین به یاد داشته باشید از آنجا که ایرانیان به شهرهای ترکیه در هر فرصتی که بدست آورند سفر می کنند، جشن ها و برنامه های نوروزی ویژه ای را برای گردشگران ایرانی ترتیب می دهند تا از این طریق توریست های بیشتری را جذب نمایند. به همین خاطر از آنجا که زمان چندانی تا شروع سال جدید باقی نمانده بهتر است که هر چه سریعتر جهت کسب اطلاعات مربوط به تور کوش آداسی نوروز ۹۹ اقدام نمایید تا تعطیلات متفاوتی را در مقایسه با سال های گذشته برای خود رقم بزنید.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.