خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

داوطلبان مسجد ایلفورد بریتانیا بسته‌های کمکی به بیمارستان دادند

در اقدامی برای ابراز همدلی و همبستگی، داوطلبان مسلمان از سوی جامعه اسلامی ایلفورد بسته های غذایی و تنقلات را به کادر درمانی بیمارستانی تحویل دادند تا همزمان قدردانی خود را ابراز کرده باشند.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ داوطلبانی از سوی جامعه اسلامی ایلفورد در بریتانیا با تحویل دادن بسته های مواد غذایی، تنقلات و نوشیدنی به کارکنان بیمارستانی، یعنی مبارزان خط مقدم جنگ با ویروس کرونا، از آنان تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

جوانان داوطلب از سوی مسجد با همکاری یک سازمان اسلامی با نام «کمک متقابل رد بریج» کمک های اهدایی را که توسط مسلمانان تهیه و بسته بندی شده بودند به اعضای بیمارستان کینگ جورج در شهر ایلفورد تحویل دادند.

بشیر پتال یکی از فعالان مدنی مسلمان گفت: اعضای کادر پزشکی و کارکنان مراکز درمانی همانند سربازان هستند و ما وظیفه داریم تا آنجا که در توان داریم حمایت و قدردانی مان را از آن ها نشان دهیم.

بشیر گفت: این گوشه کوچکی از قدردانی ما از این کارکنان است.

التاف امداد وادی یکی دیگر از داوطلبان گفت: ویروس و بیماری تبعیض قائل نمی شوند و برای همه هستند و بنابراین اعضای کادر درمانی نیز از همه پیشینه ها هستند و به همه مردم کمک می کنند.

جعبه های اهدایی از سوی مسجد به کادر بیمارستان شامل غذاهای بسته بندی شده، تنقلات، میوه ها و دیگر مواد غذایی انرژی زا برای کارکنان بود تا بتوانند در طول روز مصرف کنند و در جنگ با ویروس روز را با قدرت به سر رسانند.

منبع حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.