خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اقامه نماز جمعه در پاکستان بدون توجه به شیوع کرونا

علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در پاکستان، نماز جمعه در برخی از مساجد این کشور اقامه شد. مقامات پاکستانی به دلیل جلوگیری نکردن از تجمعات دینی و شیوع ویروس در معرض انتقادهای تندی قرار دارند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «روسیا الیوم»، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: با وجود آنکه دو هزار و ۴۵۰ نفر در پاکستان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۵ نفر فوت شده اند، تعدادی از مساجد پاکستان برای اقامه نماز جمعه به روی نمازگزاران باز بوده است.

«عمران خان»، نخست وزیر پاکستان تنها توصیه هایی را به تجمع هایی که برای اقامه نماز در مساجد صورت می گیرد، داشته است، اما تعدادی از استان های پاکستان اقامه نماز جمعه را ممنوع کرده اند.

در استان «سند» جنوب پاکستان، مقامات محلی از نیمه روز تا ساعت سه ممنوعیت رفت و آمد اتخاذ کردند تا نماز جمعه در مساجد برای جلوگیری از شیوع کرونا برگزار نشود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: مقامات پاکستانی به دلیل جلوگیری نکردن از تجمعات دینی و شیوع ویروس در معرض انتقادهای تندی قرار دارند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.