خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

“شبکه کاتولیک‌های جهان برای صلح” خواستار کاهش تحریم‌های آمریکا علیه ایران شد

شبکه کاتولیک های جهان برای صلح (پاکس کریستی) در نامه سرگشاده‌ای خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از وی خواست تا در سیاست های تحریمی خود علیه کشورهای خاورمیانه، از جمله ایران تجدید نظر کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ شبکه کاتولیک های جهان برای صلح (پاکس کریستی) در نامه سرگشاده‌ای خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از وی خواست تا در سیاست های تحریمی خود علیه کشورهای خاورمیانه، از جمله ایران بازبینی کند.

شبکه کاتولیک های جهان برای صلح (پاکس کریستی) در نامه سرگشاده‌ای خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از وی خواست تا در سیاست های تحریمی خود علیه کشورهای خاورمیانه، از جمله ایران تجدید نظر کند..

رئیس “پاکس کریستی” بین المللی، اسقف استانجر و ۱۲۰ سازمانی که مجموعاً شبکه بین المللی صلح کاتولیک های جهان را تشکیل می دهند، نگران خبرهایی هستند که از وضعیت زندگی مردم در کشورهایی مانند ایران یا سوریه و نوار غزه در فلسطین دریافت می کنند.

بروز اپیدمی کرونا این جنبش بین المللی کاتولیک برای صلح را بر آن داشته است تا از رئیس جمهوری آمریکا بخواهد “تحریم هایی را که تأثیرات بسیار منفی بر مردم غیرنظامی این کشورها دارد، به حالت تعلیق درآورد، یا کاهش دهد و همچنین محدودیت هایی را که مانع از پاسخ لازم دولت های این کشورها برای مبارزه با اپیدمی کرونا می شود، بر طرف کند.” “پاکس کریستی” به ویژه به تحریم های مالی اشاره می کند که واردات مواد و تجهیزات پزشکی را مسدود کرده است.

منبع کانال گفتگوی ادیان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

1 نظر
  1. شیمی الگو می گوید

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید