خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

«فرهنگ تطبیقی اصطلاحات دینی در اسلام و مسیحیت» منتشر شد

«فرهنگ تطبیقی اصطلاحات دینی در اسلام و مسیحیت» نوشته نومام مالکوچ و پیتر پیکرت به زبان انگلیسی منتشر شد.

به گزارش ردنا (ادیان‌نیوز)؛ «فرهنگ تطبیقی اصطلاحات دینی در اسلام و مسیحیت» نوشته Peter Pikkert و M. Numan Malkoç در ۴۲۰ صفحه به زبان انگلیسی منتشر شد.

«فرهنگ تطبیقی اصطلاحات دینی در اسلام و مسیحیت» حاصل همفکری و کار دو متخصص حوزه الهیات اسلامی و مسیحی است. نومام مالکوچ، مسلمان اهل سنت و پیتر پیکرت، مسیحی پروتستان، نویسندگان این فرهنگ تطبیقی در زمینه اصطلاحات دینی هستند.

نویسندگان در این کتاب به بررسی تطبیقی اصطلاحات دینی از نگاه اسلام و مسیحیت پرداخته‌اند. از این رو، کتاب «فرهنگ تطبیقی اصطلاحات دینی در اسلام و مسیحیت» به خوبی می‌تواند باورها و اعتقادات مسلمانان و مسیحیان را در مسائل مختلف نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، کتاب مذکور، حاصل همکاری یک مسلمان معتقد و یک مسیحی محافظه‌کار است. این اثر نشان می‌دهد که اختلافات در جهان بینی دینی، مانع تعامل و دوستی میان پیروان ادیان مختلف نمی‌شود. افراد می‌توانند با احترام به تفاوت‌های یکدیگر در کنار هم به کار و فعالیت بپردازند. این کتاب که به زبان انگلیسی نوشته شده، به تازگی وارد بازار کتاب آلمان شده است.

منبع ایبنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.