خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمایت اوانجلیست‌ها از رهبری ترامپ در مبارزه با کرونا

به جز گروه‌های اوانجلیست، برخی کشیش‌های آمریکایی نیز بعد از انتشار پیام ترامپ در عید پاک آمریکا از او به دلیل رهبری در مبارزه با کرونا و به ویژه به خاطر تصمیم دولت فدرال آمریکا در نبستن کلیساها تشکر کردند. 

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)؛ یک گروه افراطی اوانجلیست آمریکایی به نام «اتحاد مسیحیان برای اسرائیل» از دونالد ترامپ به خاطر مدیریت و رهبری او در مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

این گروه به رهبری «جان هیگ» یک کشیش اوانجلیست اسلام‌ستیز جمهوری‌خواه با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلفی از تشکیل دولت اسرائیل حمایت می‌کند و در تلاش است تا موضوع فلسطین را مطابق ادعاهای صهیونیست‌ها تفسیر و ترویج کند.

«جان هیگ» مرتباً اسلام را به خشونت متهم می‌سازد و علیه گروه‌ها و کشورهای اسلامی سخنرانی می‌کند.

به جز گروه‌های اوانجلیست، برخی کشیش‌های آمریکایی نیز بعد از انتشار پیام ترامپ در عید پاک آمریکا از او به دلیل رهبری در مبارزه با کرونا و به ویژه به خاطر تصمیم دولت فدرال آمریکا در نبستن کلیساها تشکر کردند. اگرچه خود رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد مراسم عید پاک را به صورت آنلاین دنبال می‌کند.

ترامپ به دلیل شیوع گسترده کرونا در آمریکا و مرگ بیش از ۲۰ هزار نفر به شدت مورد انتقاد قرار دارد و این دست حمایت‌ها می‌تواند برای او که چند ماه دیگر باید در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شرکت کند، به شدت کارساز و مؤثر باشد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.