خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

احمد مبلغی: روز جهانی دعا برای رفع ویروس کرونا اعلام شود

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در نامه ای به دبیرکل این شورا خواستار آن شد که در شرائط مشکل جهانی کرونا یک روز تحت عنوان «روز جهانی دعا و تضرع اتباع ادیان» اعلام گردد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی در آخرین اجلاس شورای ادیان سازمان بین الملل که چند ماه پیش در آلمان برگزار شد به عنوان عضو این شورا برگزیده شد.

بر اساس این گزارش، مبلغی این درخواست را در نامه ای خطاب به پروفسور عزت کرم دبیر کل سازمان جهانی رهبران دینی سازمان ملل متحد، اعلام نمود.

او در این نامه خاطرنشان کرد: یشنهاد می کنم که شورای ادیان سازمان ملل، یک روز را به عنوان روز جهانی دعا در پیشگاه خداوند برای درخواست برطرف شدن و به پایان آمدن این بیماری جهانی اعلام کند.

مبلغی در این نامه اظهار داشت: در این روز همه اتباع ادیان مختلف در پیشگاه خداوند دعا و تضرع کنند.

او افزود: این عمل، از یک طرف جلوه خوبی از حضور یکپارچه و خاشعانه خانواده خداوند را در پیشگاه پروردگارشان به نمایش می گذارد و از طرف دیگر جلوه خوبی از نزدیکی و همگرایی ادیان را تجسم می بخشد و از سوی سوم زمینه نزول رحمت الهی را به بندگانش در این شرایط مشکل جهانی انسانی نزدیک می کند.

منبع شفقنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.