خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

روزه‌داری نماینده پارلمان انگلیس برای شناخت بهتر اسلام 

یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس اعلام‌ کرده برای شناخت بهتر دین اسلام و آداب و فلسفه روزه‌داری، هفته اول ماه رمضان را روزه خواهد گرفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ پل بریستو، نماینده حزب محافظه‌کار پارلمان انگلیس در ویدئویی که در توییتر برای اعلام تصمیم خود به روزه‌داری منتشر کرد، گفت: رمضان زمانی برای تأمل معنوی، ارتقای خود و عبادت بیشتر است.

وی افزود: تصمیم گرفته‌ام در نخستین هفته ماه رمضان من هم روزه بگیرم. من مسلمان نیستم، اما حس می‌کنم مهم است که در این تجربه با حدود ۲۰ هزار مسلمان که در شهر من، پیتربورو زندگی می‌کنند، شریک شوم.

این نماینده پارلمان به روزنامه محلی پیتربورو گفت: مسلماً مسلمانانی که روزه می‌گیرند، علاوه بر قوانین، از دین خود پیروی می‌کنند. با این حال آموزه‌های فداکاری، همدلی و مدیریت خود (که در این دین نهفته است) برای همه قابل دسترس است. بخشش به ایمان محدود نمی‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که درباره ایمان مسلمانان و همچنین درباره خودش بیشتر بیاموزد. او همچنین این روزه‌داری را آزمایشی برای قدرت ذهنی خود دانست که با همدلی با دیگر انسان‌ها همراه است. وی ابراز امیدواری کرد که دیگران نیز به این اقدام روی آورند.

منبع ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.