خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام رئیس مرکز اسلامی جاکارتا به مناسبت درگذشت آیت‌الله امینی

رئیس مرکز اسلامی جاکارتای اندونزی به مناسبت درگذشت آیت‌الله ابراهیم امینی، از روحانیون برجسته و از اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ حجت‌الاسلام عبدالمجید حکیم الهی، رئیس مرکز اسلامی جاکارتا درگذشت آیت‌الله ابراهیم امینی را با انتشار پیامی تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و پارسا، مجاهد و استاد اخلاق، نام‌آشنای اعلام، فضلا و پیروان اهل بیت (ع) در کشور اندونزی و منطقه جنوب شرق آسیا، آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی که عمر شریف خویش را وقف توسعه و ترویج مکتب نورانی اهل بیت و اشاعه فرهنگ اصیل اسلامی در میان اقشار مختلف مردم، به ویژه در عرصه بین‌الملل کرد، موجب تأثر و تألم شدید شد.

نام و یاد آن عالم فرهیخته و آثار مکتوب ایشان در حوزه‌های معرفتی، اخلاقی و تربیتی همواره بسان خورشیدی پرفروغ در میان فرهیختگان حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و جوانان اهل فکر و معرفت و بر تارک گیتی خواهد درخشید.

مرکز اسلامی جاکارتا در اندونزی که در برهه‌های آغازین از تاریخ فعالیت خود، افتخار میزبانی از آن بزرگوار را داشته است و اکثر کتاب‌های آن مرحوم را ترجمه و منتشر کرده است.

ضایعه فقدان آن عالم و استاد اخلاق را به محضر نورانی حضرت بقیهالله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت آن مرحوم و جامعه علمی و دینی اندونزی تسلیت عرض کرده و علو درجات آن مرحوم را از حضرت حق تبارک و تعالی مسئلت دارم.»

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.