خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ارائه برهان علمی برای اثبات وجود خدا، موضوع برنامه آنلاین در ژوهانسبورگ

برنامه امشب سلسله نشست‌های آنلاین«فلسفه اسلام» که به همت مرکز اسلامی ژوهانسبورگ از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، به ارائه برهان علمی برای اثبات وجود خدا اختصاص دارد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ در این برنامه، برهانی ارائه می‌شود که وجود خدای تعریف شده در  فلسفه را با قواعد علمی فیزیک محض به سادگی ثابت می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسینی، رئیس مرکز اسلامی ژوهانسبورگ و سخنران این دوره گفت: در این جلسات حاصل عمر علمی و فلسفی خود را در کلاس‌های فلسفه استدلالی اسلام که از شهر ژوهانسبورگ به صورت زنده برای حقیقت جویانی از سراسر جهان پخش می‌شود به علاقمندان تقدیم می‌کند.

وی افزود: نگاه علمی به وجود خداوند از زاویه علم فلسفه و فیزیک هم بسیار ساده و هم بسیار شگفت انگیز است. علم و فلسفه دست به‌دست هم داده‌اند تا با برهان تلفیقی بسیار ساده‌ای ضرورت وجود واجب الوجود را ثابت کنند.

این‌کلاس‌ها به زبان انگلیسی از طریق تلگرام و واتساپ هر شب رأس ساعت ۲۰.۳۰ به وقت آفریقای جنوبی و ساعت ۲۳ به وقت ایران برگزار می‌شود.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.