خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

متن پیام ترامپ به مسلمانان به مناسبت آغاز ماه رمضان

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا آغاز ماه مبارک رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفت و رمضان را فرصتی‌ برای تمام مسلمانان جهان دانست که با روزه‌داری، تلاوت قرآن، کمک به نیازمندان و نیکوکاری ایمان را تقویت کنند

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان اعلام کرد: آرزو می‌کنم این ماه مقدس برای تمام مسلمانان آمریکا و جهان موجب خیر و فلاح گردد.

ترامپ با بیان اینکه «رمضان فرصتی‌ برای تمام مسلمانان جهان است که با روزه داری٬ تلاوت قرآن٬ کمک به نیازمندان و نیکوکاری در رمضان؛ ایمان را تقویت می‌کنند»، افزود:

«این عبادت‌ها با ارزش‌های جهانی همچون صلح، مهربانی و محبت روابط نزدیک دارد. طی ماه های گذشته، ما دیدیم که قدرت دعا چقدر می‌تواند در مواقع چالش برانگیز اهمیت داشته باشد. امیدوارم با شروع ماه مبارک رمضان، مسلمانان در آمریکا و جهان رمضان با برکت و صلح‌آمیزی سپری کرده و در ایمان خود آسایش و اطمینان پیدا کنند. رمضان مبارک”.

منبع آناتولی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.