خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبر کاتولیک‌های جهان خواهان حفظ عزت کارگران در بحران کرونا شد 

پاپ فرانسیس از مردم خواست به رغم مشکلات اقتصادی ناشی از بحران شیوع کرونا، عزت و احترام کارگران به ویژه مهاجران کارگر را در نظر بگیرند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، رهبر کاتولیک‌های جهان، چهارشنبه ششم مه در سخنرانی خود که در کتابخانه واتیکان برگزار شد، با اشاره به مشکلات پدید آمده بر اثر شیوع کرونا گفت: «درست است که این بحران بر همه اثر می‌گذارد اما کرامت مردم همیشه باید رعایت شود.»

وی همچنین اشاره کرد: پیام‌های بی‌شماری درباره مشکلات کارگران در روز اول ماه مه دریافت کرده است. پاپ فرانسیس تاکید کرد بسیاری از کارگران در روز کارگر از او خواستند به مشکلات آنها در خصوص دریافت حقوق معوقه اشاره کند.

پاپ فرانسیس در ادامه افزود: «من می‌خواهم از تمام کارگران استثمار شده دفاع کنم و از همه می‌خواهم این بحران را به گونه ای مدیریت کنند که عزت و احترام کارگر در مرکز امور قرار بگیرد.»

رهبر کاتولیک‌های جهان به صورت مشخص‌تر در خصوص مشکلات کارگران مهاجری که در مزرعه‌های ایتالیا مشغول به کار هستند صحبت کرد.

در هفته‌های اخیر تعدادی از مزرعه‌داران به دلیل استخدام و به کار گرفتن مهاجران کارگر برای فعالیت در مزارع، بازدداشت شدند.

منبع یورونیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.