خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حساب آزمایشی: بهترین دستیار تازه کارها

با یک حساب آزمایشی در سایت فارکس ، معاملات با صندوق های ساختگی و فرضی صورت می گیرد. هنگام باز کردن حساب ، شما واقعاً نمی توانید ارز بخرید یا بفروشید. شما نمی توانید چیزی بدست آورید ، همچنین هیچ چیزی نیز از دست نمیدهید.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)؛ برای اینکه بتوانید یک درآمد پایدار در فارکس کسب کنید ، باید آن را با دقت مطالعه کنید. به همین دلیل نیاز به ایجاد یک حساب آزمایشی وجود دارد.  در حقیقت ، این همان دسترسی مستقیم به بازار ، امکان پیشنهاد قیمت ، باز یا بسته شدن موقعیت ها ، استفاده از اهرم کارگزار و نظارت بر وضعیت بازار  است. همه موارد همان است که در عملکرد واقعی در بازار و فقط تنها با چند مورد استثنا وجود دارد. با یک حساب آزمایشی در سایت فارکس ، معاملات با صندوق های ساختگی و فرضی صورت می گیرد. هنگام باز کردن حساب ، شما واقعاً نمی توانید ارز بخرید یا بفروشید. شما نمی توانید چیزی بدست آورید ، همچنین هیچ چیزی نیز از دست نمیدهید.

حساب: چرا به آن احتیاج دارید

در بازار فارکس ، یک حساب آزمایشی راهی است برای دیدن اینکه اگر یک یا موقعیت دیگر در یک دوره معین باز شود چه اتفاقی می افتد. از اینجا می توانید درک کنید که چرا به این نوع حساب نیاز دارید.

یعنی برای مبتدیانی که هنوز یک معامله واحد را انجام نداده اند بسیار مناسب میباشد . نحوه کار بستر معاملات و اینکه چه مکانیسم های اساسی در حرکت بازار وجود دارند, اصول باز کردن و بسته شدن مواضع همه اینها مواردی هست که با افتتاح یک حساب آزمایشی میتوانید بررسی نمایید . معامله گر فارکس به یک مبتدی اجازه می دهد تا تجارت با استفاده از یک حساب آزمایشی برای اشکال زدایی در سیستم کاری را بیاموزد.

به عبارت دیگر ، این یک زمینه آزمایشی  برای آشنایی با یک استراتژی کاری است. حساب آزمایشی در بازار فارکس امکان آزمایش اثربخشی سیستم بدون فرصتی برای از دست دادن ذخایر است. میتوانید ببینید چگونه سیستم نسبت به رفتار بازار یا سایرین واکنش نشان می دهد و غیره.

برای یک مبتدی دشوار است که بلافاصله معاملات خود را با پول و سهام واقعی شروع کند. بنابراین ، برای اینکه یک فرد تازه وارد یاد بگیرد که بتواند فاکتور انسانی را کنترل کند ، یک حساب آزمایشی وجود دارد. هنگام کار بر روی چنین بسترهای نرم افزاری ، هیچ ترسی و حرصی  وجود ندارد و عدم اطمینان در تصمیم گیری ازبین میرود .

حسال آزمایشی سایت فارکس

مزایا و خطرات

تجارت ارز یک تجارت پیچیده است که بدون آمادگی مناسب ارزش شروع آن را ندارد. شما می توانید بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارید – در ایران و  یا هر کشور دیگر – با حساب های نسخه ی آزمایشی رایگان ، تجارت پول مجازی اقدام به تجارت کنید. باید درک کنید که سیستم منتخب شما کار می کند و سود پایداری به همراه دارد.

شما کالاهای خود را ریسک نمی کنید ، مشکلی برای ایجاد مانع / فشار روانی وجود ندارد. با آموزش روی یک حساب آزمایشی ، احساس می کنید اعتماد به نفس بیشتری در مدیریت پول دارید.

تجارت و تبادل پول واقعی در شرایط بازار واقعی را می آموزید . با استفاده از یک حساب نمایشی ، شما می توانید در شرایط واقعی بازار از ابزارهای واقعی استفاده کنید.

یک فرصت عالی برای یادگیری نحوه کنترل احساسات خود است. کنترل احساسات یکی از دشوارترین و در عین حال جنبه های مهم کار در بازارهای مالی در نزدیکی شماست. اگر می خواهید در زمینه فعالیت خود حرفه ای شوید ، پس حتما مهارت های کنترل احساسات مانند ترس ، امید و حرص و غیره را بیاموزید .

فرصتی برای آزمایش استراتژیها / تحولات تئوریک در عمل بدون خطر کردن بودجه واقعی با این حسابها بوجود می آید . فرقی نمی کند که شما یک تاجر با تجربه یا مبتدی باشید ، همیشه می توانید استراتژی جدید خود را برای خطاها بررسی کنید تا از از دست دادن پول واقعی خود جلوگیری کنید.

با کار کردن با دلارهای مجازی بصورت آنلاین ، هیچ چیزی در معرض خطر نیست. شما پول زیادی دارید که به راحتی می توانید بدون خطر زیادی هزینه کنید. از این گذشته ، در دنیای واقعی چیزی برای از دست دادن ندارید. این ممکن است احساس امنیتی کاذب به شما دهد .

به عنوان مثال ، شما یک بار مقدار زیادی پول مجازی را ریسک کرده اید و برنده شدید. سپس دوباره مبلغ زیادی را ریسک کردید و یک بار دیگر سود کسب کردید. بدیهی است که شما اعتماد به نفس خود را به دست آورده اید و در زندگی واقعی خطرات بزرگی را شروع می کنید. مشکل این است. به نظر می رسد که شما به وضوح می دانید چه کاری انجام دهید ، بنابراین می خواهید یک حساب کاربری واقعی ایجاد کنید ، واریز دلار واقعی را انجام میدهید و معامله ریسکی را شروع می کنید. اما به جای به دست آوردن سود ، ضرر می کنید.

یک حساب آزمایشی برای توسعه مهارت های فنی در برخورد با سیگنال های فارکس ، شاخص ها ، مشاوران و ترمینال معاملات مناسب تر است ، اما بهتر است استراتژی ها را در حساب های چند ساله امتحان کنید. کارگزاران Cent یا متمرکز فرصتی برای افتتاح چنین حساب کاربری فراهم می کنند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.