خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خدمات دیجیتال مارکتینگ وب‌رمز کسب‌وکار شما را رونق می‌بخشد

شرکت هاستینگ وب‌رمز در سالهای گذشته به عنوان بالاترین رکن فناوری اطلاعات کشور شناخته شده و همواره تلاش کرده است تا مسیر ورود به دنیای مدرن تجارت الکترونیک را برای صاحبان مشاغل هموار کند.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)؛ شرکت هاستینگ وب‌رمز در سالهای گذشته به عنوان بالاترین رکن فناوری اطلاعات کشور شناخته شده و همواره تلاش کرده است تا مسیر ورود به دنیای مدرن تجارت الکترونیک را برای صاحبان مشاغل هموار کند. وب‌رمز در راستای این هدف خدماتی از قبیل، ثبت دامنه، خدمات سئو ، طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی، طراحی پورتال سازمانی، انواع میزبانی و تبلیغات ادوردز را ارائه کرده است. سئو سایت و تبلیغات گوگل دو نوع بازاریابی اینترنتی قدرتمند محسوب می‌شوند که به بیشتر دیده‌شدن کسب‌وکارها توسط مخاطبین هدفمند برای افزایش نرخ تبدیل سایت کمک بسیاری می‌کنند و سود کسب‌وکارها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند. در ادامه این مقاله به تفصیل توضیح خواهیم داد که خدمات سئو و تبلیغات گوگل چگونه به کسب‌وکارها رونق می‌بخشند و گواهینامه ssl وب‌رمز چگونه از کسب‌وکار اینترنتی شما محافظت می‌کند.

وب‌رمز با استفاده از سئو کسب‌وکار شما را رونق می‌دهد

زمانی که کاربر کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری شما را در موتور جستجوگر گوگل جستجو می‌کند صدها سایت در نتایج جستجو  و در ده‌ها صفحه ظاهر می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که درصد بالایی از کاربران فقط از ده لینک موجود در صفحه اول نتایج جستجو دیدن می‌کنند و به سراغ صفحات بعدی نمی‌روند. این بدین معنی است که اگر قرار است کسب‌و کار خود را در اینترنت توسعه دهید حضور سایت شما در صفحه دوم و سوم گوگل با حضور نداشتن شما هیچ فرقی ندارد. اما چگونه می‌توان با وجود صدها سایت رقیب، در ده لینک صفحه ابتدایی نتایج جستجو جای گرفت؟ ده سایت موجود در صفحه اول نتایج جستجو بر چه اساسی اولویت بیشتری نسبت به صدها سایت دیگر دارند؟

سئو این قدرت را دارد که از میان صدها سایت رقیب، سایت شما را به صفحه اول نتایج جستجو برساند. موتور جستجوگر گوگل  با استفاده از ربات‌های خزشگر خود هر روز صدها سایت را برای رده‌بندی کردن نتایج جستجو بررسی می‌کند. هرچه یک سایت سئو قوی‌تری داشته باشد رده بالاتری‌ را در صفحه نتایج به دست می‌آورد. قوی شدن سئو یک سایت نیازمند رعایت مجموعه قوانین الگوریتم‌های موتور جستجو می‌باشد.

ربات‌های خزشگر گوگل بدین منظور سایت‌ها را بررسی می‌کنند که اطلاعات سایت را درک کنند و در اختیار مخاطبانتان قرار دهند. درک درست اطلاعات سایت شما بستگی به این دارد که آیا شما سایت خود را برای درک بهتر ربات‌های گوگل بهینه کرد‌ه‌اید یا خیر. اگر سایت شما برای ربات‌های موتور جستجو بهینه نشده باشد اطلاعات کمتری توسط ربات‌ها درک شده و سایت شما نیز رده پایین‌تری در نتایج جستجو کسب می‌کنند. بنابراین هر چه سایت شما حرفه‌ای‌تر بهینه شده باشد شانس بیشتری برای دریافت رتبه بالاتر دارد.

سئو وب سایت خود را به وب‌رمز بسپارید

خدمات دیجیتال مارکتینگ وب‌رمز

سئو یک دانش تخصصی است و نیاز به مهارت و حوصله دارد. بنابراین برای جلوگیری از اشتباهات رایج ، سئو وب سایت خود را به کارشناسان وب‌رمز بسپارید. سئو سایت از سه بخش سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تشکیل شده است.

سئو داخلی مجموعه قواعدی است که باید در داخل سایت و در هنگام بروزرسانی محتوای سایت خود رعایت کنید.

سئو داخلی شامل استراتژی محتوا، سئو عکس، سئو متن، سئو ویدئو، لینک بیلدینگ، بهینه‌سازی لینک‌های صفحات و ریزه‌کاری‌های دیگر است.

سئو خارجی مربوط به بک لینک سازی‌های خارج از سایت است که فاکتوری تاثیرگذار در ارتقا رتبه سایت در نتایج جستجو محسوب می‌شود.

سئو تکنیکال نیز مربوط به بهینه‌سازی کدهای داخل سایت و معرفی کسب‌وکار شما در نقشه گوگل می‌باشد.

هر سه فاکتور سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال برای رسیدن یک سایت به صفحه ابتدایی نتایج لازم است.

زمانی که فاکتورهای ضروری را در سایت خود بهبود ببخشید گوگل کسب‌وکار شما را به مخاطبانی که به دنبال محصول یا خدمت شما هستند در صفحه اول نتایج جستجو معرفی می‌کند. یک راه دیگر برای حضور شما در بازه زمانی مشخص در صفحه ابتدایی نتایج جستجو استفاده از تبلیغات گوگل می باشد.

گوگل شما را تبلیغ می‌کند

خدمات دیجیتال مارکتینگ وب‌رمز

در کنار سئو وب سایت، گوگل این امکان را فراهم کرده است تا سایت‌ها با استفاده از تبلیغات کلیکی و پرداخت هزینه تبلیغات به گوگل، در لینک‌های ابتدایی ظاهر شوند و بدین شکل گوگل سایت شما را تبلیغ می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارها در بازه زمانی خاص از تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند مانند آژانس‌های هواپیمایی، آموزشگاه‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی.

به منظور کاهش هزینه‌های تبلیغات توصیه می‌کنیم تبلیغات خود را به کارشناس ادوردز وب‌رمز بسپارید تا با تبلیغات بهینه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

وب‌رمز امنیت کسب‌وکار شما را تضمین می‌کند

یکی از فاکتورهای ضروری برای داشتن یک سایت فروشگاهی مجهز بودن سایت شما به گواهینامه امنیتی ssl می باشد. پروتکل امنیتی ssl تبادل اطلاعات بین کاربر و سایت را کدگذاری می‌کند. بنابراین اگر در زمان تبادل اطلاعات یک هکر به بستر انتقال اطلاعات سایت شما نفوذ کند موفق به بازیابی اطلاعات سایت نخواهد شد زیرا اطلاعاتی که به دست می‌آورد به صورت کد و نامفهوم خواهد بود.

کلام آخر

همین امروز برای آنلاین شدن کسب‌وکارتان اقدام کنید.  تیم وب‌رمز هر آنچه را که برای ارتقای کسب‌وکار خود در بستر اینترنت نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.