خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

هیولایی به‌نام بیل گیتس و بنیاد خیریه‌اش

شاید شنیدن نام «بیل گیتس» برخی را به یاد مایکروسافت بیاندازد، اما یقیناً برای بسیاری از مردم دنیا این نام مصادف است با انواع دردها و شکنجه‌های روحی و جسمی!

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، رابرت کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr) از آخرین بازماندگان خانواده کندی است که پدر و عمویش جان کندی هر دو ترور شدند، او سال‌هاست که درباره کاهش جمعیت و بیمار کردن مردم توسط واکسیناسیون اطلاع‌رسانی می‌کند.

کندی می‌گوید: «تا آخرین نفس برای مبارزه با جنایتی که شرکت‌های بزرگ در این زمینه می‌کنند، مبارزه خواهم کرد و دوست دارم در این میدان نبرد جان خود را فدا کنم!»

اخیراً در اوایل آوریل مرگ دختر و نوهٔ خواهر او در هنگام قایقرانی صحنه‌سازی شد شواهد مرگ نشان می‌داد که این حادثه طبیعی نبوده و طبیعتاً برای انتقام گرفتن از او این قتل رخ داده است!

به ‌همین دلیل ٣هفته پیش، وی ملاحظات سابق را کنار گذاشته و کمپین سنگینی را بر علیه جنایات  بنیاد به‌اصطلاح خیریه بیل گیتس و نقش آن در کشتار مردم در هند و آفریقا شروع کرده است؛ او در پست‌های اینستاگرامی خود مطالب مهمی را ذکر کرده است.

به ‌گفته رابرت کندی: «بنیاد گیتس ١.٢ بیلیون دلار برای طرح واکسیناسیون خود در هند هزینه کرده و بین سال‌های ٢٠٠٠ تا ٢٠١٧، تعداد  ۴٩۶هزار کودک را در هند را واکسینه کرده است.

به‌خاطر واکسن‌های فلج اطفال بنیاد گیتس، سه چهارم این کودکان به فلج اطفال دچار شده‌اند! به‌عبارت دیگر فلج اطفال در هند تقریباً ریشه‌کن شده بود اما واکسن‌های اخیر این بیماری را دوباره شایع کرد!»

او موارد دیگری از عقیم‌سازی زنان در آفریقا و کشتار و فلج کردن کودکان در این قاره را نیز ذکر کرده است؛ کندی می‌گوید: «بنیاد گیتس ٢٣٠هزار دختر جوان هندی را واکسینه کرده است و تاکنون مشخص شده که ١٢٠٠ نفر از این دختران به عوارضی همچون ناباروری دچار شده‌اند!

در سال ٢٠١٠ بنیاد مذکور یک نمونه از واکسن مالاریا را در آفریقا بر روی ۵٠۴٩نفر آزمایش کرد که از این میان ١۵١نفر فوت کرده و ١٠۴٨نفر دچار تشنج و بیماری‌های همچون فلج اطفال شدند!»

رابرت کندی جونیور از آخرین بازماندگان خانواده کندی

افشاگری کندی در حالی است که در سال مالی ٢٠١٨-٢٠١٩ کمک‌های مالی بنیاد گیتس به ارزش ٣۶٧میلیون و ٧٠٠هزار دلار به پروژه‌های سازمان جهانی بهداشت سرازیر شد!

به این ترتیب این بنیاد پس از آمریکا با ۵۵٣ میلیون دلار، بزرگترین حامی مالی این سازمان است و کمک‌های مالی نهاد گیتس ٧٧درصد از بودجه سازمان جهانی بهداشت را تشکیل می‌دهد!

منتقدان احتمال می‌دهند که بیل گیتس زمینه‌هایی که این کمک‌ها باید در آن هزینه شوند را مشخص و به این ترتیب برای این سازمان جهانی تعیین مسیر کرده است.

از طرفی براساس پژوهش‌های سایت Global Research بیش از ٢۵سال است که بیل گیتس بنیانگذار ثروتمند شرکت عظیم مایکروسافت و بنیاد تحت مدیریت وی Bill and Melinda Gates Foundation (بنیاد بیل و ملیندا گیتس)، واکسیناسیون میلیون‌ها کودک در کشورهای فقیر در آفریقا و آسیا را برعهده گرفته‌اند، اما بیشتر این پروژه واکسیناسیون، نتایج فاجعه‌باری به همراه داشته و باعث شیوع بیماری‌های گوناگونی از جمله فلج اطفال در هند، عقیم‌سازی جوانان در کنیا با واکسن کزاز و مرگ بسیاری از کودکان در کشورهای در حال توسعه با حمایت سازمان بهداشت جهانی شده است.

نکتهٔ جالب در مورد بیل گیتس آن است که وی برندهٔ جایزهٔ «جمعیت» سازمان ملل شده است؛ لازم به ذکر است که این جایزه به محمدجلال عباسی شوازی از ایران نیز اعطا شده است!

منبع اندیشکده مطالعات یهود
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.