خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دعوت از نوجوانان زرتشتی برای شرکت در جشنواره موسیقی زرتشتیان

خانه فرهنگ و هنر زرتشتیان و سایت برساد از نوجوانان زرتشتی برای شرکت در جشنواره مجازی موسیقی زرتشتیان دعوت کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در مرحله دوم جشنواره مجازی موسیقی زرتشتیان، نوجوانان زرتشتی ۱۳ تا ۱۸ سال می توانند از تک نوازی، آواز و همنوازی خود ویدئو تهیه کنند و آن را به شماره ۰۹۱۳۲۵۸۹۳۴۵ در تلگرام ارسال کنند.

مدت زمان این ویدئوها می بایست حداکثر ۷ دقیقه باشد و هنرمندان نوجوان در ابتدای ویدئو می بایست به معرفی خود و قطعه یه قطعاتی که قرار است اجرا کنند بپردازند.

سایت برساد با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری گردهمایی‌های فرهنگی و هنری، تصمیم به برگزاری جشنواره مجازی موسیقی زرتشتیان گرفت.

مرحله اول این جشنواره برای کودکان ۵ تا ۱۲ سال برگزار شد و حدود ۴۰ نفر از کودکان زرتشتی در آن شرکت کردند و ویدئوهای ارسالی به ترتیب در اینستاگرام برساد منتشر شد و ویدئوهای باقیمانده نیز در روزهای آینده انتشار می یابد.

در مرحله دوم جشنواره مجازی موسیقی زرتشتیان، نوجوانان زرتشتی ۱۳ تا ۱۸ سال می توانند از تک نوازی، آواز و همنوازی خود ویدئو تهیه کنند و آن را به شماره ۰۹۱۳۲۵۸۹۳۴۵ در تلگرام ارسال کنند.

گفتنی است آخرین فرصت ارسال ویدئو، ۳۰ تیر ماه خواهد بود.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.