خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اختصاص بودجه به مساجد کوچک انگلیس برای مقابله با چالش های کرونایی

«صندوق کمک هزینه های جمعه» بودجه ای معادل ۲۵۰ تا یک هزار پوند در هر هفته برای کمک به مساجد کوچک در انگلیس که درگیر مقابله با کرونا هستند، اختصاص داده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، «صندوق کمک هزینه های جمعه» بودجه ای معادل ۲۵۰ تا یک هزار پوند در هر هفته برای کمک به مساجد کوچک در انگلیس که درگیر مقابله با کرونا هستند،اختصاص داده است.

این کمک ها با حمایت خیریه هایی مانند  « Penny Appeal» و « Mercy Mission»، کمپین «#SupportOurMosques» (از مساجد ما حمایت کنید) و شورای اسلامی بریتانیا به مساجد کوچک انگلیس ارائه می شود.

کمپین «#SupportOurMosques» که در آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی برای کمک به مساجد انگلیس راه اندازی شد بودجه مورد نیاز را به صورت آنلاین از طریق افرادی که مایل به ارائه کمک به مساجد هستند ،جمع آوری می کند.

این کمپین تا کنون با جمع آوری بودجه ای معادل ۴۴۰ هزار پوند به ۱۳۰ مسجد در سراسر انگلیس کمک کرده است.

فعالیت صندوق کمک هزینه های جمعه در راستای اقدامات این کمپین برای جمع آوری آنلاین بودجه به منظور کمک به مساجد به ویژه در دوران قرنطینه کرونایی است.

مدر عامل خیریه « Penny Appeal» در این باره گفت: ما مفتخر هستیم که با کمپین کمک به مساجد برای ارائه کمک های مالی به این مکان های عبادی همکاری می کنیم تا بتوانند با چالش های مربوط به شیوع ویروس کرونا مقابله کنند.

« Zain Miah» مدیر خیریه « LaunchGood » هم در این باره گفت: طرح کمپین «از مساجد ما حمایت کنید» تلاشی سخاوتمندانه برای حمایت از مساجد است تا این مراکز اسلامی بتوانند چشم اندازی برای برنامه های آینده خود در دوران کرونا داشته باشند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.