خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آیا بیل گیتس به دنبال کاهش جمعیت کره زمین است؟

در میان اخبار تلخ از انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان، مرتباً اخباری از هزینه و تلاش بنیاد بیل گیتس که اقدامات خیریه پرشماری در کشورهای مختلف دنبال می‌کند، شنیده می‌شود.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در میان اخبار تلخ از انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان، مرتباً اخباری از هزینه و تلاش بنیاد بیل گیتس، مؤسس مایکروسافت و کارآفرین که اقدامات خیریه پرشماری در کشورهای مختلف دنبال می‌کند، شنیده می‌شود اما سابقه اقدامات و پروژه‌های درمانی بنیاد بیل گیتس، سؤالات زیادی در مورد انگیزه و اهداف او پیش می‌آورد.

بیش از بیست سال است که بنیاد بیل گیتس و همسرش ملیندا، میلیون‌ها کودک را در مناطق حاشیه‌ای و دورافتاده کشورهای فقیر آفریقا و آسیا واکسنیاسیون می‌کند.

اکثر این برنامه‌ها تاکنون نتایج وخیمی دربرداشته و برای مثال در هند، باعث بروز فلج اطفال و در کنیا باعث عقیم شدن زنان جوان و حتی فوت بسیاری از کودکان شده است. بسیاری از این برنامه‌ها با حمایت سازمان بهداشت جهانی و «یونیسف» آژانس سازمان ملل برای حمایت از کودکان صورت گرفته است.

اکثر این برنامه‌ها بدون اطلاع و رضایت دولت‌ها، والدین این کودکان و خود افرادی که مورد واکسیناسیون قرار گرفته‌اند، انجام شده. در نتیجه برخی از کشورها از جمله هند، کنیا و فیلیپین از این بنیاد شکایت کرده‌اند.

بیل گیتس، تصوری عجیب از خود دارد و گمان می‌کند در مقام مسیح و از طریق واکسیناسیون و البته از طریق کاهش جمعیت باید جهان را نجات دهد. او در سخنرانی تد در کالیفرنیا تصریح کرد از طریق یک برنامه واکسیناسیون روی کودکان، می‌توان ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت جهان را کاهش داد. این کار و این گفته گیتس نشان می‌دهد برنامه او بیشتر به یک برنامه اصلاح نژاد شباهت دارد.

کاهش جمعیت به اسم واکسنیاسیون

رابرت اف کندی، فعال حقوق کودکان و وکیل بین‌المللی با ارسال طوماری به کاخ سفید، خواستار تحقیق روی برنامه‌های بیل گیتس در کشورهای مختلف شده و اقدامات او را «سوءاستفاده پزشکی و جنایت علیه بشریت» نامیده است.

اگرچه این طومار تنها ۱۰۰ هزار امضاء لازم دارد تا کاخ سفید بدان پاسخ دهد، تا لحظه انتشار این مقاله، ۲۶۵ هزار امضاء جلب کرده است. در بخشی از این دادخواست یا طومار آمده است: «گیتس، یونیسف و سازمان بهداشت جهانی با استفاده از آنتی‌ژن HCG مخفی در واکسن‌های کزار به شکل عمدی کودکان کنیایی را عقیم کرده‌اند».

مهم‌تر از همه این موضوعات این است که اکنون بیل گیتس و متحدانش، از جمله یونیسف، سازمان بهداشت جهانی، صنایع دارویی، دکتر آنتونی فاوسی، پیشنهاد می‌دهند تمام ۷ میلیارد نفر جمعیت کره زمین واکسن آزمایش نشده کرونا را دریافت کنند. غیر از وام چند میلیارد دلاری که مجریان این پروژه دریافت خواهند کرد، مشخص نیست واقعاً این واکسن چه ترکیباتی را دربرمی‌گیرد.

آنها قصد دارند تزریق این واکسن را از کشورهای توسعه‌یافته آغاز کنند و سپس آن را در کشورهای در حال توسعه ادامه دهند. این در حالی است که برخی از دانشمندان و محققان گفته‌اند برای مبارزه با کرونا، ضرورتاً تولید یک واکسن لازم نیست.

منبع محمد رستم پور
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.