خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کرونا تأثیری بر ساخت سریال «موسی(ع)» ندارد

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» گفت: کرونا هیچ تاثیری بر ساخت سریال حضرت «موسی (ع)» ندارد و اگر شرایط فراهم شود ما با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پروژه را کلید می‌زنیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، محمد میرعلایی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: خدا را شکر وضعیت «جمال شورجه» نسبت به گذشته بسیار بهتر است، وی مراحل تازه درمانی را آغاز کرده و فیزیوتراپی روی وی به خوبی جواب مثبت داده است.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر حرکات عضلانی شورجه نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته و از لحاظ روحی نیز به خوبی پیشرفت کرده است، به صورت جسته گریخته به دفتر کار خود رفته و مراحل پیش از پیش تولید سریال «موسی (ع)» را پیگیری و مدیریت می‌کند.

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درباره پیشرفت مراحل ساخت این پروژه اذعان کرد: گروه سازنده این پروژه برای کلید زدن پروژه آمادگی کامل را دارند، منتها باید شرایط به صورت کامل برای تولید سریال «موسی (ع)» آماده شود تا ما این اثر را کلید بزنیم. این پروژه هنوز به صورت رسمی وارد مرحله پیش تولید هم نشده و امیدواریم این اتفاق به زودی میسر شود.

وی تاثیر بیماری کرونا بر تولید سریال «موسی (ع)» را اینگونه توصیف کرد: کرونا هیچ تاثیری بر ساخت سریال حضرت «موسی (ع)» ندارد و اگر شرایط فراهم شود ما با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا پروژه را کلید می‌زنیم.

میرعلایی در همین رابطه تاکید کرد: از نظر من می‌توان کرونا را کنترل کرد، ما نمی‌توانیم زندگی را متوقف کنیم، تنها نیاز داریم تا با رعایت اصول بهداشتی به راحتی کارمان را انجام دهیم، از نظر من ادامه تولیدات کار درستی است زیرا به هیچ وجه نباید فعالیت‌ها متوقف شوند.

وی با حمایت از ادامه روند تولیدات صدا و سیما اظهار کرد: به عنوان مثال صدا و سیما نمی‌تواند تولید پروژه های خود را متوقف کند، زیرا در این صورت ممکن است شش ماه بعد هیچ برنامه ای را برای پخش نداشته باشد، از سویی می‌دانیم که مردم از لحاظ روحی به تلویزیون نیازمند هستند و ما باید در شرایطی که کرونا مشکلات فراوانی ایجاد کرده اتفاقا تولیدات بهتر و منسجم‌تری داشته باشیم.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره بازگشایی سینماها خاطرنشان کرد: از نظر من این بازگشایی باید با برنامه ریزی بهتری صورت می‌گرفت، سینماها باید بیشتر رعایت و از سویی جامعه نیز مکلف است تا با رعایت اصول بهداشتی شرایط را برای اتمام این بیماری در کشور فراهم نماید. اگر بخواهیم واقع بینانه به این مقوله نگاه کنیم باید از طریق یک برنامه ریزی بلند مدت و درست جامعه را از لحاظ روحی برای بازگشت به سینما آماده کنیم، این اتفاق به یکباره رخ نخواهد داد.

منبع: طنین یاس

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.