خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ببینید| تشویق به ظلم و ظالم پروری، در عرفان‌های کاذب

تمامی مکاتب نوظهور و عرفان های کاذب، نتواسته‌اند به اندازه شعار «هیهات منا الذله» امام حسین (ع) در تاریخ، شور و حرارت ایجاد کنند.

ردنا (ادیان نیوز) – به جرات می‌توان گفت تمامی مکاتب نوظهور و عرفان های کاذب، نتواسته‌اند به اندازه شعار «هیهات منا الذله» امام حسین (علیه‌السلام) در تاریخ، شور و حرارت ایجاد کنند. شعاری که سرنوشت بعضی ملت‌ها را از اساس تغییر داده و آن‌ها را در جهت گرفتن حق خویش و مبارزه با ظلم متحد کرده است.

خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: «… وَ قَدْ خابَ مَنْ حَمَلَ ظُلْماً[طه/۱۱۱]، … و هر که بار ستم بر دوش بکشد نومید می‌گردد.»

و در آیه‌ای دیگر می‌فرماید: «… أَلا لَعْنَهُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِینَ [هود/۱۸]، … آگاه باشید که نفرین خدا بر ستمگران است.»

فالون دافا می‌گوید: «وقتی کسی به شما ناسزا گفته یا لگد می‌زند فقط لبخندی بزن و به او بگو ادامه بده تو در این مدت داری به من تقوا می‌دهی و من تکه‌ای از آن‌را به تو بر نخواهم گرداند.» (هنگجی لی، شوآن فالون، ص ۳۹۷)

منبع: کانال عرفان های نوظهور

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.