خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کمک انجمن اسلامی «آلبرتا» کانادا به قربانیان انفجار بیروت

انجمن اجتماعی اسلامی «آلبرتا» کانادا اقدام به جمع آوری کمک برای قربانیان انفجار بیروت کرده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، انجمن اجتماعی اسلامی «آلبرتا» کانادا اقدام به جمع آوری کمک برای قربانیان انفجار بیروت کرده است.

این انجمن که در «کلگری» یکی از شهرهای استان آلبرتا واقع شده است در حال جمع آوری  کمک های مردمی برای حمایت از قربانی های انفجار هفته گذشته بیروت است.

«محمد عواد»، یکی از داوطلبان جمع آوری کمک های مردمی برای قربانی های انفجار بیروت در این باره گفت: این اتفاق همه ما را متاثر کرد و همه ما وظیفه خود می دانیم تا به افرادی که در این حادثه آسیب دیدند،کمک کنیم.

«محمود مورا»، رئیس انجمن اجتماعی اسلامی آلبرتا در این باره گفت: عمق این فاجعه بسیار زیاد است و نمی توان تصور کرد که چنین حادثه ای رخ داده و این تعداد قربانی گرفته باشد.

انجمن اجتماعی اسلامی آلبرتا کمک های مردمی را به طور مستقیم به هلال احمر لبنان و دیگر سازمان های غیردولتی ارسال خواهد کرد.

این انجمن همچنین غذاهای فاسدنشدنی و دیگر اقلام ضروری را از طریق کشتی تا روز ۲۰ آگوست به بیروت ارسال می کند.

دولت کانادا هم اعلام کرده است که ۵ میلیون دلار کمک های انسانی به لبنان ارسال خواهد کرد.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی دولت کانادا در سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر از اهالی آلبرتا متولد لبنان هستند و بیش از چهار هزار نفر از آنها در «کلگری» زندگی می کنند.

منبع: شبستان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.