خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

محکومیت توافق امارات با اسرائیل از سوی ایرانیان کلیمی

جامعه ایرانیان کلیمی توافق ننگین عادی‌سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی را با واسطه‌گری شیطان بزرگ محکوم کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جامعه ایرانیان کلیمی توافق ننگین عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل و رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی را با واسطه‌گری شیطان بزرگ محکوم کرده و اعلام می‌دارد که این اقدام خائنانه‌ی جاهلانی که به تعبیر اربابانشان، گاو شیرده‌ای بیشتر نیستند، باعث فشار و ظلم مضاعف بر مظلومان خواهد شد و چیزی به غیر از بی‌آبرویی محض، برای توطئه‌گران در پی نخواهد داشت.

جای تردید نیست این عمل نکوهیده، بیش از گذشته موجبات منفورتر شدن حاکمان امارات متحده و رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

بدیهی است این اقدام مذبوحانه، تمام آزادی‌خواهان جهان را در مبارزه هر چه بیشتر برعلیه رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق حقه ملت فلسطین، ترغیب خواهد نمود.

روابط عمومی انجمن کلیمیان با اعلام انزجار از این توافق ننگین، تردید ندارد به زودی حق بر باطل پیروز گشته و به لطف قادر مطلق، صلحی پایدار مبنی بر عدالت و انصاف، بر ظلم و جفا غلبه خواهد نمود.

منبع: انجمن کلیمیان تهران

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.