خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمایت همه جانبه مسیحیان انجیلی از جنایتکاری به نام ترامپ

مسیحیان انجیلی برای اقناع اذهان عمومی و آماده سازی مردم آمریکا برای رأی دادن به ترامپ، به توجیه و دلیل تراشی های بی مایه روی آورده اند.

ردنا (ادیان نیوز) – بانزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، برنامه های تبلیغاتی کاندیدها، شروع شده و روز به روز داغ تر می شود؛ دونالد ترامپ برای پیروزی دراین کارزار سیاسی، نیازمند حمایت های مسیحیان اونجلیکی است و به تعبیر دیگر می توان گفت، تنها مسیحیان انجیلی می توانند نقش موثری برای موفقیت وی در انتخابات پیش رو داشته باشند.

در این راستا، مسیحیان انجیلی برای اقناع اذهان عمومی و آماده سازی مردم آمریکا برای رأی دادن به ترامپ، به توجیه و دلیل تراشی های بی مایه روی آورده اند. در حال حاضر با موجه سازی اقدامات و حمایت های کورکورانه شان از دونالد ترامپ، سیاست های فریب کارانه جدیدی را به کار گرفته اند.

دراین مجال، نمونه مختصری از یاوه گویی های مسیحیان انجیلی را بیان خواهیم کرد که چگونه با اغفال و فریب مردم جامعه آمریکا، آنها را برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۰ آماده می کنند.

در بخشی از این اظهارات آمده است:
ما مردم آمریکا نباید نسبت به انتخاب رهبر جامعه مان، بی تفاوت باشیم. میلیون ها نفر واجد شرایط حاضر به رای دادن نیستند چرا ؟ این افراد ساعت ها در صف طولانی تماشای یک فیلم سینمایی می ایستند اما برای شرکت در این انتخابات که برای سرنوشت همه ما بسیار حیثیتی و مهم است شرکت نمی کنند. ما در واقع به اصول رای می دهیم، نه به یک شخص. همه نامزدها گناهکار هستند. ما باید توجه کنیم که آنها کشور ما را در چه مسیری هدایت می کنند؟ مهمتر از همه، چه کشوری را برای فرزندانمان از خود به یادگار خواهیم گذاشت؟

در حالیکه هرگز اینطور نیست، تظاهرات های مردمی آمریکا در ماه های گذشته نسبت به سیاست های تبعیض نژادی و ناکارآمدی دولتمردان فعلی، نشان می دهد که مردم آمریکا هرگز سکوت نکرده و بلکه به اعتراضات خود ادامه می دهند تا بتوانند تغییرات و اصلاحاتی را در ساختار حکومتی آمریکا ایجاد کنند.

در ادامه این مقاله آمده است که:
کتاب مقدس در بخش رومیان ۱۳ می گوید: کودکان بی گناه را نکشید، سخت کار کنیم، دولت باید از ملت محافظت کند، مرزها را تأمین کند و با تروریسم مبارزه کند. ما باید قاضیانی داشته باشیم که صادق باشند و باید کلام خدا را در همه زمینه های زندگی قرار دهیم.

اما مشارکت و حمایت همه جانبه دولت آمریکا در خصوص نسل کشی در سرزمین های فلسطین اشغالی و یمن نمونه کوچکی از جنایت های دولتمردان آمریکایی است. پشتیبانی تمام عیار دولت آمریکا از عربستان سعودی در جنگ علیه تمامیت ارضی کشور یمن، هرگز فراموش شدنی نیست.

اینگونه توجیهات و لفاظی های بی مایه سردمداران اونجلیکی نتوانسته میل و رغبتی برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری در اذهان مردم آمریکا ایجاد کند و نظرسنجی ها و گزارشات آماری حاکی از این است که مردم آمریکا با تجربیات عینی که از عملکرد کشیشان اونجلیکی در ۴ سال گذشته داشته اند، به اینگونه شعارهای پوشالی توجه نخواهند کرد.

اخیرا مراکز نظرسنجی معتبر آمریکایی پیش بینی کرده اند که در انتخابات ۲۰۲۰ ، علاوه بر مردم عادی، با کاهش چشمگیر حضور مسیحیان انجیلی مواجه خواهند شد و این معضل بزرگ در روز انتخابات آمریکا به خوبی خود را نشان خواهد داد.

منبع: رهپویان هدایت

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.