خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بیانیه برخی از اعضای کلیسای اونجلیک در دفاع از علم در دوره پاندمی کرونا

در میانه بحران پاندمی کرونا در آمریکا گروهی از اعضای پرنفوذ کلیسای اونجلیک، به رغم مخالفت دیگر کلیساهای این کشور، بیانیه ای امضا کرده اند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در میانه بحران پاندمی کرونا در آمریکا گروهی از اعضای پرنفوذ کلیسای اونجلیک، به رغم مخالفت دیگر کلیساهای این کشور، بیانیه ای امضا کرده اند و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتناب از حضور مسیحیان در کلیسا شده اند.

در این بیانیه آمده است اعضای کلیسای اونجلیک ضمن اعتقاد به خداوند و ایمان به او، به واقعیتهای علمی نیز معتقدند.

در این بیانیه که با عنوان بیانیه مسیحی در دفاع از علم در دوره پاندمی کرونا آمده است سیاسی کردن علم و گسترش دعواهای سیاسی در قالب حمله به علم در میان مردم عادی تنها باعث از دست رفتن جان مردم میشود. امضا کنندگان خواستار این شده اند که رهبران کلیسا مردم را به پوشیدن ماسک و تزریق واکسن تشویق کنند، همچنین با تصحیح اطلاعات غلط و کنار گذاشتن تئوریهای توطئه به حفظ سلامت اجتماع کمک کنند.

تا کنون ۲۵۰۰ نفر از اعضای کلیسای اونجلیک این بیانیه را در دفاع از علم در دوره پاندمی کرونا امضا کرده اند که در میان آنها چهره های سرشناس بسیاری از دانشمندان الهیات و دین پژوهانی چون مایکل لی روی و مارک لابرتون حضور دارند.

منبع: موسسه گفت وگوی ادیان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.